Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت ، با اشاره به فعالیت مخفیانه برخی از رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها اظهار کرد: فعالیت رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها طبق ابلاغیه صادر شده ممنوع است.

وی ادامه داد: اگر پلیس موردی را مشاهده کند قطعا برخورد خواهد کرد و مردم عزیز هم در صورت مشاهده می‌توانند برای گزارش این مکان‌ها با ۱۱۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: بیش از ۴۶ مورد از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف پلمب شده‌اند که اعمال قانون می‌شوند.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ درخواست فوری تعطیلی دو هفته‌ای تهران راهکارهای جذب معلم در آموزش و پرورش تصویب شد جزییات طرح تعطیلی دو هفته‌ای تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واحد صنفی پلمپ رییس پلیس پایتخت ویروس کرونا سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی سرچهان گفت: در اجرای طرح کنترل بر صنوف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری کارکنان اداره صمت از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید کردند.
محمد جواد اسلامی مهر افزود: از ۳۵ واحد صنفی در این شهرستان بازدید شد که ۲۰ واحد به دلیل  توجه نکردن به اخطار‌های داده شده پلمب و به پنج واحد صنفی متخلف هم اخطار داده شد.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
  • جریمه یک واحد صنفی به دلیل تقلب در اجرای سفارش مشتری