Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتوان گریزمان در مصاحبه اخیر خود راجع به رابطه اش با لیونل مسی شفاف سازی کرده است.

آنتوان گریزمان می گوید که وقتی برای اولین بار پیشنهاد انتقال به بارسلونا را رد کرده بود، باعث ناراحتی لیونل مسی شده چرا که ستاره آرژانتینی به صورت علنی خواهان انتقال گریزمان به این تیم بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، گریزمان در مصاحبه با خورخه والدانو، مجری برنامه Universo Valdano گفت:

وقتی رسیدم با لئو صحبت کردم و او گفت که وقتی من اولین پیشنهاد انتقال به بارسلونا را رد کردم، او عصبانی شده بود چرا که این درخواست را علناً کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به من گفت که با من است و من این را هر روز حس می کردم. در مستند تصمیم می خواستم نشان دهم که تصمیم گیری برای انتقال به یک تیم چقدر پیچیده است. مردم فکر می کنند که این یک بازی بود و من به هواداران خندیده ام. فقط می خواستم نشان دهم که یک بازیکن چطور نمی داند چه کار کند و چه تصمیمی بگیرد. همسر، پدر و مادر، بچه ها با شما حرف می زنند اما در نهایت تصمیم گیرنده خودتان هستید.

بعد از انتشار مستند، پدر و مادرم از دستم عصبانی شدند چون درک نمی کردند که با ضبط این مستند چه کار کرده ام. علاوه بر این، آنها من را در پیراهن بارسلونا می خواستند. من انتقاد ها را می پذیرم چون می دانم که شاهد بهترین نسخه گریزمان نبوده ایم. اما این را هم می دانم که هر بار چیز تازه ای بیرون می آید و من اولین کسی هستم که مورد انتقاد واقع می شود.

در یک سال و نیم با سه سرمربی در بارسلونا کار کرده ام. این آسان نیست. برای هماهنگی با هم تیمی هایم به زمان نیاز دارم و آنها هم همینطور. مهم تر از همه این ها هم تغییر سیستم بازی وجود دارد. علاوه بر این، حتی کاندید های ریاست باشگاه هم در مورد من صحبت می کنند. فکر نمی کنم نظر دادن آنها در مورد اینکه من خرید خوبی بوده ام یا نه چیز خوبی باشد.

در ابتدا برای من سخت بود. به باشگاهی آمدم که تازه قهرمان لالیگا شده بود و من با عملکرد خود باید جایگاهم را پیدا می کردم. در حقیقت، تا ماه دسامبر بازی کردن برای من سخت بود. همیشه در اختیار مربی بودم، اینطور یاد گرفته ام و همیشه همینطور خواهد بود. همیشه کاری که مربی بخواهد را انجام می دهم حتی اگر بدانم که در سطح شخصی، کاری که او می خواهد انجام دهم برای خودم اذیت کننده است.

زیر نظر چولو هر جلسه تمرینی از لحاظ جدیت و شدت کار مثل یک مسابقه بود. همه از من توقع بیشتری داشتند: کوکه، گابی، اسکار اورتگا... در اتلتیکو همه می دوند و همه جای زمین حضور دارند و من هم همینطور بودم. رختکن تیم بسیار منسجم بود. بعد از شکست ها با هم غذا می خوردیم و ملاقات می کردیم و هیچ عصبانیتی در کار نبود.

اظهارات مشاور سابق گریزمان

من از وقتی ازدواج کرده ام ارتباطم با او را قطع کرده ام. روز عروسی ام او را دعوت کردم و او نیامد. به همین خاطر دیگر هیچ گونه ارتباطی با او ندارم. عموی من هیچ اطلاعاتی از فوتبال ندارد. و در نهایت، خبرنگاران از اظهارات او بیانیه ای درست کرده بودند. من به لئو گفتم که هیچوقت صحبتی با آنها نکرده ام، در واقع حتی من شماره تلفن عمویم را هم ندارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد

لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما ابتدا باید فاینورد را راضی کنند. 

طرفداری | لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داد. اتلتیک گزارش داد که این پیشنهاد توسط فاینورد رد شد.

تا ابتدای این هفته، لیورپول هنوز به سراغ اسلوت نرفته بود، زیرا آنها اولویت را بر احتیاط و احترام به فاینورد قبل از فینال جام حذفی هلند که روز یکشنبه برنده شدند، گذاشته بودند. این رویکرد حفظ خواهد شد لیورپول برای استخدام اسلوت به شکل مستقیم با سران تیم مدافع عنوان قهرمانی هلند وارد مذاکره شده است.

از قرار معلوم پیشنهادی که فاینورد رد کرد، 9 میلیون یورو بود. لیورپول همچنان با اسلوت در تماس است و خود او از احتمال حضور روی نیمکت قرمزها کاملا استقبال می کند. فرآیند انتخاب سرمربی همچنان در لیورپول ادامه دارد و این باشگاه همچنان به ارزیابی سایر گزینه ها ادامه خواهد داد، اگر چه که اسلوت بدون تردید، گزینه اصلی باشگاه انگلیسی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • گاسپرینی: بازنده دانستن من به خاطر نبردن جام حماقت است!
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد