Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال ماشین سازی میهمان استقلال است.

ماشین سازی که در بازی قبل مقابل ذوب آهن، وحید بیاتلو سرمربی خود را در اختیار نداشت در بازی با استقلال هیچ محروم یا مصدومی ندارد.

اخیرا از اعضای باشگاه ماشین سازی تست کرونا گرفته شد که جواب تست تمام بازیکنان منفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیمان بابایی هم که دچار مصدوم بود به این بازی می رسد.

استقلال و ماشین سازی فردا از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید

دوئل جذاب نکونام و قلعه نویی در سیرجان/ جدال استقلال با قاتل اهلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!

خبرگزاری فارس، در گزارشی از برگزاری بازی آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور تماشاگران خبر داده و این موضوع را به ماجرای بغل‌کردن جیمی‌جامپ زن توسط کاپیتان استقلال در جریان بازی لیگ برتری آلومینیوم-استقلال در ورزشگاه اراک مرتبط کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فارس نوشته است: «سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود که وجهه پلیس کشور را خدشه دار کرد اما این تمام ماجرا نیست و ممکن است دامنه این رفتار احساسی گریبان‌گیر تیم آلومینیوم نیز بشود.»

در ادامه آمده: «براساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن گفتن این خبر به فارس اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود.»

دیگر خبرها

  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی