Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف بیش از ۹ میلیارد تومان ارز و طلای قاچاق در فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف بیش از 90 میلیارد ریال ارز و طلای قاچاق در فرودگاه حضرت امام (ره)، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرزهای هوایی کشور، همکاران‌مان در پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) از چهار مسافر خروجی به مقصد استانبول (ترکیه) و دوحه (قطر)  183 هزار یورو و 75 هزار دلار جمعاً  به ارزش 90 میلیارد و 752 میلیون ریال کشف کردند و به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته از چهار مسافر تمام ارزها ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: همچنین در این فرودگاه هنگام کنترل مسافران خروجی به مقصد لندن 170 گرم طلای آب شده به ارزش دو میلیارد و 270 میلیون ریال در وسایل بار همراه یکی از مسافران کشف و به دلیل نداشتن مدارک لازم و اطمینان به قاچاق بودن طلاها نیز ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پرونده درباره هر یک از متهمان دستگیر شده تشکیل و به همراه ارز و طلای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: برابر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران هر مسافری که صنعت هوایی را برای مسافرت انتخاب می‌کند، مجاز است معادل پنج هزار یورو ارز و 150 گرم طلای ساخته شده (غیر خام) به همراه داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

کشف 30000 دلار از دلال ارزیبازداشت عوامل سرقت 11 میلیاردی ارز و طلا از یک منزل در اختیاریه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق قاچاق ارز کشفیات پلیس پلیس پلیس فرودگاه فرودگاه امام خمینی فرودگاه های ایران قاچاق قاچاق ارز کشفیات پلیس پلیس پلیس فرودگاه فرودگاه امام خمینی فرودگاه های ایران ارز و طلای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ امیرحسین زارع با مدال طلای آسیا و شال خادمی حرم امام رضا(ع)

امیرحسین زارع پس از کشب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در حرم امام رضا (ع) حضور یافت.

امیرحسین زارع

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۶۴ تن مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۴ میلیارد تومان تجهیزات مخابراتی قاچاق از ۴ خودروی شوتی
  • کشف ۶۴ تن اموال قاچاق از انبار در جنوب تهران
  • عکس/ امیرحسین زارع با مدال طلای آسیا و شال خادمی حرم امام رضا(ع)
  • کشف ۳ میلیارد تومانی مواد پتروشیمی قاچاق در جنوب تهران
  • دستگیری نگهبان سارق در ویلای لواسان/ توزیع آیفون قاچاق با اتوبوس
  • جلوگیری از خروج غیرقانونی موادپتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک
  • کشف انبار ۱۰۰ میلیاردی سیگارهای قاچاق در شرق تهران
  • کشف بیش از ۵۹ تن مواد پتروشیمی قاچاق در شهرری