Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ستاد محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و تولید و پخش کود شیمیایی تقلبی در کارگاهی واقع در روستای شیخ احمد "نقده " موضوع در دستور ماموران شهرستان‌های مهاباد و نقده قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با هدایت عملیاتی فرماندهان انتظامی دو شهرستان و پس از هماهنگی با مقام قضایی در معیت کارشناسان اداره جهاد کشاورزی و صمت اقدام به بازرسی از محل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توحیدی اضافه کرد: در بازرسی از کارگاه مذکور ۱۹ هزار و ۳۱۰ کیلوگرم انواع مواد اولیه مورد نیاز درساخت کود شیمیایی به همراه ۱۷ هزار و ۱۹۴ لیتر محصول نهایی کشف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اذعان کرد: برابر نظر کارشناسان حاضر در محل با توجه به عدم ثبت موجودی انبار در سامانه جامع انبار‌ها و همچنین عدم تایید کیفی کالای کشف شده از سوی متخصصان مربوطه تقلبی بودن سموم محرز شد.

توحیدی خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف کود شیمیایی ماموران انتظامی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیرجهاد کشاورزی مهاباد گفت: شهرستان مهاباد میزبان مددکاران ترویجی ۱۷ شهرستان جنوب استان بود که هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی مددکاران ترویجی با یافته‌های علمی، روش‌های کاشت، داشت وبرداشت و مقابله با آفات وبیماری‌های محصولات چغندرقند، کلزا و گندم بود.
حق گوی افزود: درسال جهش تولید با مشارکت مردم، افزایش بهره وری درحوزه تولیدات زراعی هم دردستور کارجهادکشاورزی قرارگرفته است.
رئیس پشتیبانی ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی هم گفت: برای ۴ محصول گندم، کلزا، چغندرقند وسیب امسال برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانیم این محصولات را از نظر عملکرد و تناژ افزایش دهیم.
باقری اضافه کرد: تا کشاورزان با استفاده از این تحقیقات و اطلاعاتی که به دست ما میرسد بتوانند این برنامه‌ها را عملیاتی کنند ودر محصولاتشان اجرایی کنند.
ایران نژاد رئیس اداره ترویج جهادکشاورزی میاندوآب هم گفت: مددکاران ترویجی، به‌عنوان رابط بین کشاورزان وکارشناسان، نقش مؤثری در انتقال فناوری و دانش روز به کشاورزان، باهدف دستیابی به یک نظام واحد کشاورزی، ایفا می‌کنند.
دومین نشست مددکاران ترویجی شمال استان به میزبانی شهرستان خوی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد 
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان