Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: حواشی مانند علف هرز جلوی رشد مسائل فنی را می‌گیرد. خبرگزاری میزان - وحید فاضلی در نشست خبری قبل از دیدار سایپا و نساجی در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: روز گشته سوم آذر بود و باید یاد مرحوم پرویز دهداری را زنده نگه داریم، زیرا زنده نگه داشتن یاد امثال دهداری حفظ مکتب اخلاقمداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در روز‌هایی که حاشیه بر اصل فوتبال غالب شده، اما باید پیشرفت فنی داشته باشیم، زیرا حواشی مانند علف هرز مقابل رشد مسائل فنی را می‌گیرد

وی افزود: بازی برای هر دو تیم سخت است، زیرا سایپا تیم جوان و با انگیزه‌ای دارد و نسبت به سال گذشته بهتر شده است. سایپا تیم جوان، با انگیزه و نسبت به سال گذشته هماهنگ‌تر هم شده و نفرات بهتری مانند حسین ماهینی را اضافه کرده است. کادرفنی جوان و بادانشی هم دارد. به بازیکنانم گفته‌ام این دیدار حتی از مسابقه مقابل تراکتور هم سخت‌تر است و برای برنده شدن سطح انگیزشی آن‌ها خیلی مهم است. باید وضعیتی معمولی داشته باشند.

سرمربی تیم نساجی تصریح کرد: کاری به نتیجه ندارم، اما اگر بخواهیم از بازی با سایپا با عملکرد خوب بیرون بیاییم باید سطح انگیزشی مان نسبت به دیدار با تراکتور بالاتر باشد.

فاضلی درباره اینکه آیا کسب چهار امتیاز از دو بازی ابتدایی نساجی برای وی راضی کننده بوده است، عنوان کرد: راضی هستیم، اما می‌توانستیم ۶ امتیازی باشیم، ولی تمرکزمان روی دیدار‌های قبلی نیست. بازی به بازی به جلو می‌رویم و اکنون هم روی مسابقه با سایپا تمرکز کرده ایم.

وی درباره دلیل بیانیه نویسی‌ها و حواشی اخیر در لیگ برتر توضیح داد: برخی مربیان جوانی که به لیگ وارد شده‌اند به دلیل زیر ذره بین بودن فشار زیادی را تحمل می‌کنند. اعتقاد دارم جامعه فوتبال باید این دوستان را حمایت کنند تا فشار از روی آن‌ها کم شود. در این حالت مربیان جوان می‌توانند در فضایی سالم رشد کرده و الگو‌های سالمی را هم انتخاب کنند. انتخاب الگو خیلی مهم است، اما در حال حاضر تا حدی این موضوع به سمت منفی سوق پیدا می‌کند.

سرمربی نساجی درباره اینکه برخلاف سال‌های قبل امسال از همین ابتدای لیگ تیم‌ها شروع به بیانیه نویسی کرده‌اند، گفت: متاسفانه برخلاف اینکه گل تراکتور مقابل ما آفساید بود، نگاه باشگاه ما اخلاق مداری و آرامش است. دو هفته از لیگ گذشته و حاشیه‌های زیادی رخ داده، این یک اخطار برای فوتبال ما است. این حواشی مثل علف هرز جلوی پیشرفت فوتبال ما را می‌گیرد و باید جلوی این مسائل گرفته شود.

در مورد روزبه شاه علیدوست گفت: مجموعه نساجی از بودن او خوشحال است، اما از صمیم قلب دوست دارم بعد از اینکه نامش در نساجی به نیکی یاد شد، با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند. البته الان برای خداحافظی او زود است، چون با کیفیت فنی که از او می‌بینم می‌تواند سال‌ها بازی کند. او ۱۴ سال در آن تیم بوده و مثل ابراهیم صادقی و مجیدایوبی فرزند سایپا است.   بیشتر بخوانید: فاضلی: به حواشی کاری نداریم/ باید سعی کنیم اقتدار خودمان را حفظ کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: وحید فاضلی نساجی مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی وحید فاضلی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور

باشگاه سپاهان تهدید کرد در صورت فراهم نبودن شرایط مناسب برابر تراکتور تبریز به میدان نخواهد رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا فتاحی، مدیر تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار عقب افتاده این تیم با تراکتور که قرار است ١5 فروردین برگزار شود گفت: در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام سپاهانی‌ها وارد زمین نخواهند شد.

وی ادامه داد: رقابت حساس بین تیم‌های سپاهان و تراکتور، کیفیت دو تیم و اتفاقات فصل گذشته در‌ جریان بازی، این مسابقه را به حساس‌ترین دیدار فصل تبدیل کرده است.

مدیر تیم سپاهان عنوان کرد: این حساسیت بازی بیش از هرچیز بر اهمیت نظم و انضباط و مدیریت صحیح مسابقه می‌افزاید و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به خوبی این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

فتاحی گفت: متاسفانه فصل گذشته در بازی برگشت دو تیم، اتفاقات عجیبی رخ داد که در نوع خود عجیب و تأسف‌برانگیز بود و موضوع قابل توجه آنکه نه در طول بازی و نه پس از آن، هیچ کس برخوردی با این اتفاقات نکرد.

وی اظهار داشت: حتی باوجود اینکه در طول مسابقه نیز بارها این موضوع را به ناظر مسابقه متذکر شدیم، هیچ حرکتی را ندیدیم و هیچ برخورد جدی با موضوع نشد. اتفاقات داوری نیز موضوعی بود که آسیب بسیاری به تیم ما در همان دیدار وارد کرد.

مدیر تیم سپاهان گفت: همه دیدند که در طول این مسابقه 90 دقیقه لیزر در چشمان دروازه‌بان و سایر بازیکنان سپاهان بود اما هیچ کس این موضوع را جدی نگرفت؛ سوال من این است دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که برگزاری یک مسابقه متوقف شود؟!

فتاحی تصریح کرد: لازم است این موضوع را متذکر شویم که در صورت تکرار اتفاقات مشابه، در هر دقیقه از مسابقه که باشد، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم و تبعات آن را کسانی قبول کنند که باعث ایجاد چنین شرایطی برای مسابقه شدند.

وی گفت: امیدوار هستم با توجه به اهمیت دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور و مسائل مختلف، از داوران باتجربه در این مسابقه استفاده شود. از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم بهترین داور و بهترین نماینده را بگذارند و ناظر ویژه و نماینده ویژه برای این مسابقه مستقر شوند تا اتفاقات بازی فصل گذشته تکرار نشود چراکه اتفاقات بازی فصل گذشته، روز تلخی را برای فوتبال ایران رقم زد.

فتاحی خاطرنشان کرد: باتوجه به صحبت‌های آقای تاج، رئیس فدراسیون در خصوص ورود 2 دستگاه VAR به کشور و نظر به اینکه این بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، می‌توان این مسابقه را فرصتی برای استفاده از این دستگاه قلمداد کرد.

مدیر تیم سپاهان گفت: انتظار داریم در یکی از مهمترین بازی‌های سال که 15 فروردین برگزار می‌شود، VAR پرتابل در محل ورزشگاه تبریز مستقر شود و نگرانی تیم‌ها از بابت داوری در این بازی برطرف شود. با توجه به اینکه چندین داور ایرانی مجوز استفاده از VAR را دریافت کرده‌اند، استفاده از این دستگاه در این بازی، می‌تواند زمینه ارتقای کیفیت مسابقات و‌ افزایش سلامت بازی‌ها را فراهم کند.

فتاحی تاکید کرد: متأسفانه طی روزهای گذشته در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتور، مسائلی در خصوص استفاده از حجم عظیم مواد دودزا مطرح بوده و در صورت وقوع این اتفاق، انتظار برخورد لحظه‌ای، با این موضوع وجود دارد. تأکید می‌کنم در صورت بی‌توجهی نسبت به این موضوع، تا زمانی که هوای ورزشگاه مناسب برگزاری مسابقه نشود، درون زمین نخواهیم رفت.

وی افزود: از سوی دیگر متأسفانه فصل گذشته در مسیر ورزشگاه، تیم ما حدود 1.5 ساعت در مسیر بود و تنها 45 دقیقه قبل از شروع بازی، به ورزشگاه رسیدیم که همین مسئله باعث شد با درخواست ما، بازی عقب بیفتد. امیدوارم در بازی پیش‌رو، مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار، مسیر مناسبی باشد و راهکاری در این خصوص اندیشیده شود که مشکلات فصل گذشته تکرار نشود.

فتاحی گفت: امیدوارم برگزارکنندگان مسابقه و مسئولان فدراسیون نگذارند ارتباط خوب تیم‌ها با یکدیگر به خاطر نبود مدیریت صحیح و نظارت ناکافی از بین برود و فضای فوتبال به سمت تنش پیش رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!