Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد ازقطعی شدن محکومیت ۱۴ میلیاردی قاچاقچی قطعات جانبی موبایل و لوازم آرایشی در تعزیرات حکومتی یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ صالحی مدیرکل تعزیرات گفت: مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بازرسی از یک دستگاه خودرو مقادیر لوازم جانبی و آرایشی کشف و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی  یاسوج، قاچاق را محرز و متهم را ضمن ضبط کالاهای مکشوفه و خودرو به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

صالحی در ادامه گفت: با اعتراض متهم پرونده در شعبه تجدید نظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی، و جریمه نقدی متهم به چهارده میلیاردو هفتصدو هشتاد میلیون ریال و ضبط کالا و مصادره خودرو تعیین شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • جریمه قاچاقچی سنسور خودرو در اهواز
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز