Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:00:03 GMT

دستگیری سارقان میلیاردی در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۱۲۹

دستگیری سارقان میلیاردی در شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان میلیاردی در شهرکرد خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک داروخانه در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان افزود: پس از یک سری کارهای فنی و اطلاعاتی، یک متهم زن که مسئول فنی داروخانه بود شناسائی و پس از هماهنگی قضایی و با رعایت مسائل شرعی دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متهم در بازجویی پلیس آگاهی ابتدا منکر هر گونه سرقت شد ولی پس از چندین ساعت بازجوئی فنی به سرقت وجه نقد، دارو و وسایل آرایشی و بهداشتی از داروخانه با همدستی خواهرش اعتراف کرد که بلافاصله با دستور قضایی متهم دیگر نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: هر ۲ متهم در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن اعتراف به جرم سرقت از داروخانه، بیان کردند که طی ۷ سال، حدود ۵ میلیارد  ریال از اموال و وجه نقد از داروخانه را سرقت کرده‌اند.

سردار امان‌اللهی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری دستگيري پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد