Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:18:14 GMT

نمایشنامه نویسی را آنلاین و رایگان بیاموزید

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۲۹۷

نمایشنامه نویسی را آنلاین و رایگان بیاموزید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، کارگاه آنلاین آموزش نمایشنامه نویسی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به صورت رایگان برگزار می شود.

در این کارگاه که از چهارشنبه پنجم آذر آغاز می شود، مهراب رستمی نویسنده و کارگردان به آموزش آنلاین نمایشنامه نویسی مقدماتی می پردازد. وی در رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی تحصیل کرده است و به عنوان بازیگر، مدیر صحنه و دستیارکارگردان فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه‌های ۱۰ جلسه ای، مقدمات نمایشنامه نویسی آموزش داده می شود. علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه رایگان کافی است چهارشنبه پنجم آذرماه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ لایو اینستاگرام فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نشانی f.enghelab را تماشا کنند.

کد خبر 5079628 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای انقلاب اسلامی نمایشنامه نویسی کارگاه آموزشی فیلم کوتاه ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی چنگیز جلیلوند شبکه پنج سیما سینمای مستند سازمان سینمایی برنامه رادیویی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شبکه دو سیما رادیو ایران جشنواره فیلم مقاومت نمایشنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی گفت: پارسال در مجموع ۱۴۷ هزار و ۵۱۳ نفر مورد سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای قرار گرفتند که از این تعداد ۹۰ هزار و  ۳۸ نفر موفق به دریافت گواهینامه بین المللی مهارتی شدند.


وی افزود: آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای در بیش ۳۵۰ حرفه مهارتی از زیر مجموعه رشته‌های صنایع غذایی، صنایع کشاورزی، فناوری اطلاعات، صنایع جوش، عمران، امور مالی و بازرگانی، تاسیسات، اتومکانیک، برق، صنایع دستی و صنعت ساختمان و درقالب ۱۱ مرحله اجرا شد.  


ملایی هزاروندی ادامه داد: با راه اندازی ۲۴ مرکز آزمون آنلاین، استان خوزستان در سال گذشته ۶۲ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد نشان می‌دهد.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای شامل آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان بخش‌های دولتی، آموزشگاه‌های آزاد، تفاهم نامه، صنعت ساختمان و آنلاین است.


گفتنی است در خوزستان ۵۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و یکهزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی برای ارایه آموزش‌های مهارتی در استان فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان