Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@13:49:52 GMT

خرید جدید یوونتوس فاش شد ؟

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۳۵۱

خرید جدید یوونتوس فاش شد ؟

شایعه پیوستن هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال میلان به یوونتوس با انتشار یک عکس قوت گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هاکان چالهان‌اوغلو که که در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده و حتی از یوونتوس به عنوان یکی از مقاصد احتمالی وی یاد شده است، با انتشار تصویری در حساب کاربری رسمی‌اش در «اینستاگرام» به این شایعه دامن زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عکس که توسط هموطنش یعنی مریح دمیرال گرفته شده و ابتدا در صفحه او منتشر و چالهان‌اوغلو نیز آن را بازنشر کرد، هافبک ترکیه‌ای میلان در شهر تورین کنار مدافع بانوی پیر است.

چالهان‌اوغلو که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه میلان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، مذاکراتش با این باشگاه ایتالیایی در حال حاضر به بن‌بست خورده است. هافبک پیشین بایرلورکوزن در حال حاضر دستمزد سالیانه ۲.۵ میلیون یورو از میلان می‌گیرد، اما مدیر برنامه‌های او حالا خواهان دستمزد ۶ میلیون یورو در سال برای امضای قرارداد جدید شده است.

گفته می‌شود مدیر برنامه‌های هافبک ۲۶ ساله روسونری، او را به چند باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد داده است که از آن جمله می‌توان به یوونتوس و منچستریونایتد اشاره کرد. اگر میلان موفق نشود هاکان را برای ماندن در سن‌سیرو متقاعد کند، او می‌تواند از ماه ژانویه با مشتریانش وارد مذاکره شود و در پایان فصل نیز به عنوان بازیکن آزاد از جمع شاگردان استفانو پیولی جدا شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چالهان اوغلو یوونتوس مریح دمیرال تیم فوتبال میلان چالهان اوغلو مریح دمیرال یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت

به گزارش همشهری آنلاین، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

کد خبر 846631 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی