Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار شرکتها ؛ رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو و مطلوب خواندن آن در حفظ سلامت کارکنان در شرایط کرونا، تصریح کرد: این شرکت بودجه قابل توجهی را برای تامین سلامت کارکنان صرف کرده و دولت هم باید در این میان نقش حمایتی خود را از این خودروساز به خوبی ایفا کند.

ایکوپرس- علی بابایی در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان این که اقدامات خوبی در ایران خودرو در موضوعات خودکفایی، توجه به مطالبات کارگری در حوزه روابط کار و مشاغل زیان آور انجام شده، گفت: توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در موضوع اتکا به تولید ملی، توجه به شاخص های نیروی انسانی، استفاده از ‌توان و ظرفیت مجموعه های بزرگ کشور مانند مراکز دانشگاهی، صنایع دفاعی و سپاه که می تواند در خودکفایی کشور به ویژه در شرایط تحریمی موثر باشد، در ایران خودرو مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امنیت شغلی یکی از دغدغه های مهم جامعه کارگری است که در این شرکت به خوبی مورد توجه قرار گرفته و قابل تقدیر است. این موضوع مورد تایید کارگران این مجموعه نیز قرار گرفته است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان این که فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی آماده کمک به کارگران و کارفرمایان است، افزود: هر جا که نیاز به اصلاح قوانین و فرآیند نظارت بر اجرای آن وجود دارد، در قالب کمیسیون های تخصصی و یا فراکسیون کارگری، به نفع کارگران و کارفرمایان اقدام خواهیم کرد. 

وی اجرای مشوق های بیمه ای و مالیاتی را از رویکردهای حمایتی فراکسیون کارگری با هدف ایجاد رفاه برای این قشر از جامعه دانست.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این دیدار گفت: توجه به امور رفاهی و معیشتی کارکنان، فراتر از قوانین کار،‌ مورد توجه مدیران این شرکت است. 

فرشاد مقیمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: اقدامات مختلفی در حوزه حفظ و حراست از سلامت کارکنان در شرایط بیماری کرونا اجرا شده و هیچ گونه محدودیتی از منظر هزینه‌کرد قایل نیستیم.

مقیمی افزایش ۵۹ درصدی تولید امسال در ابتدای آذرماه را نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاصل همت جمعی و روحیه بسیجی کارکنان ایران خودرو دانست و گفت: شرایط تولید در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته به مراتب سخت‌تر و پیچیده تر است.

وی با بیان این که در بسیاری از شاخص‌های تولیدی آمار افزایشی را رقم زده‌ایم، تصریح کرد: در سال گذشته، خودروهای سی.کی.دی سهم قابل توجهی در سبد تولید ایران خودرو داشته، در صورتی که درحال حاضر صرفا محصولات داخلی با تکیه بر ظرفیت های موجود در زنجیره تامین، تولید و عرضه می‌شود.

رییس، نایب رییس، دبیر، سخنگو و اعضای فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید ایران خودرو و مرکز تحقیقات این شرکت بازدید کرده و از نزدیک با فرآیند طراحی و تولید خودرو آشنا شدند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ایران خودرو سلامت کارگران فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران خودرو مجلس شورای اسلامی فراکسیون کارگری سلامت کارکنان ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد پیکان‌پور با بیان اینکه درک محدودیت و چالش های  داخلی و خارجی کشور، تلاش‌های سازمان غذا و دارو را در انجام وظایف بویژه تأمین انواع دارو بیشتر نشان می دهد، گفت: این موضوع را کسانی که در کوچکترین مسند اجرایی، آنهم در ارگان‌های استراتژیکی مثل غذا و دارو  قرار گرفته اند بهتر از هر کس دیگری متوجه هستند.  

وی با بیان اینکه سازمان غذا و دارو به‌رغم  چالش های بالفعل و بالقوه از انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و نمی کند درباره داروهای بیماران تالاسمی گفت: مصرف ماه دفروکسامین در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ هزار عدد ارزیابی می شد که تعداد تأمین شده آن بنا بر آمار دقیق  ۴.۹۰۰.۰۰۰ بوده است و از این تعداد  ۱.۳۲۰.۰۰۰ عدد آن  را برند دسفرال تشکیل می داد.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در خصوص میزان تأمین همین برند در سال ۱۴۰۱ تعداد آن را  ۷۱۰.۰۰۰ عدد عنوان کرد.

 پیکان‌پور با اشاره به وضعیت مناسب تأمین این داروها درباره دفرازیروکس توضیح داد: در سال ۱۴۰۲ مصرف ماه این دارو حدود ۵۰۰ هزار عدد محاسبه شد که مبتنی بر آمار قابل استناد  ۶.۵۰۰.۰۰۰ عدد آن که اتفاقا ۳۵۸.۰۰۰ عددش شامل برند جیدنیو بود را تأمین کردیم و نکته قابل توجه  اینکه در سال ۱۴۰۱ میزان تأمین برابر با  ۶.۶۰۰.۰۰۰ می شد که ۷۵.۰۰۰ عدد آن از برند جیدنیو است.

وی با بیان اینکه سواد عددی مهارتی است که به واسطه آن می توان به راحتی آمار را تجزیه و تحلیل کرد، گفت: در تأمین وضعیت  تأمین دارو های تالاسمی موفق عمل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده
  • تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲
  • جهش تولید خودروهای تجاری
  • تلفات قابل توجه صهیونیست‌ها در عملیات مقاومتی در اریحا+ فیلم
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • مشارکت ۷۵۰ هزار کردستانی در پویش غربالگری دیابت و فشار خون
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌ تقدیر است
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌تقدیر است