Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:50:09 GMT

خودروی برقی جدید موستانگ با برد ۵۰۰ کیلومتر

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۵۲۳

خودروی برقی جدید موستانگ با برد ۵۰۰ کیلومتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، خودروی ماخ ای تاییدیه های لازم را برای فعالیت در آمریکا دریافت کرده و امکان افزایش ظرفیت باتری آن به منظور افزایش برد خودروی یادشده وجود دارد.

از سوی دیگر این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که امکان انتقال نیرو به هر چهار چرخ آن نیز وجود دارد. مدلی از این خودرو با باتری کوچک‌تر نیز عرضه خواهد شد که با یک بار شارژ می‌تواند حدود ۴۰۰ کیلومتر طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که حالت انتقال نیرو به چهار چرخ این خودرو فعال شود، با یک بار شارژ تنها می‌توان مسافتی ۳۲۰ کیلومتری را با خودروی یادشده طی کرد. البته باید توجه داشت که این خودرو در مقایسه با خودروی برقی لوسید ایر با برد ۸۳۰ کیلومتر با یک بار شارژ یا خودروی مدل اس تسلا با ۶۴۰ کیلومتر برد با یک بار شارژ توان رقابتی زیادی ندارد.

انتظار می‌رود عرضه این خودرو در آمریکا تا دی ماه آغاز شود. در عین حال قیمت نهایی این خودرو و دیگر امکانات فنی دقیق آن در زمان عرضه عمومی اعلام می‌شود.

کد خبر 5079474

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی برقی خودروسازی فورد ایالات متحده امریکا باتری لیتیومی ویروس کرونا شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی تولید دانش بنیان نوآوری فناوری نانو گوگل حاکمیت سایبری واکسن کرونا فناوری فضایی فیس بوک آزمایشگاه توییتر یک بار شارژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند

هیات سرمایه‌گذاری تایلند (BOI) اعلام کرد که چری اتومبیل، شرکت خودروسازی چین کارخانه‌ای در تایلند راه‌اندازی خواهد کرد که خودروهایی را برای بازارهای داخلی و صادراتی تولید خواهد کرد و تولید آن در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ناریت تردستیراسوکدی، دبیر کل هیئت سرمایه‌گذاری تایلند اظهار کرد که پیش‌بینی می‌شود این تاسیسات ۵۰ هزار خودروی الکتریکی و هیبریدی در فاز اول تا سال ۲۰۲۵  تولید کند و تا سال ۲۰۲۸ تولید را به ۸۰ هزار خودرو افزایش دهد.

هیات سرمایه‌گذاری تایلند عنوان کرد که چری اتومبیل، هشتمین خودروساز چینی خواهد بود که یک کارخانه تولیدی در تایلند راه‌اندازی می‌کند و به سایرین از جمله بی‌وای‌دی، گریت وال موتورز و چانگان موتورز می‌پیوندد.

تایلند یک مرکز مونتاژ و صادرات خودرو منطقه‌ای است که مدت‌هاست تحت سلطه برندهای ژاپنی مانند تویوتا موتورز و هوندا موتورز بوده است اما در سال‌های اخیر، یارانه‌های دولتی و مشوق‌های مالیاتی برای وسایل نقلیه الکتریکی موجی از سرمایه‌گذاری را از چین به راه انداخته است که خودروسازان آن بیش از ۱.۴۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

طبق گزارش رویترز، تایلند قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود یک سوم تولید سالانه ۲.۵ میلیون خودروی خود را به خودروهای برقی تبدیل کند.

دیگر خبرها

  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور