Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان کشور به منظور انتخاب نفرات برتربرای شرکت در رقابتهای شطرنج دانشجویان آسیا 10 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ،مسابقه انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابتهای شطرنج دانشجویان دانشگاه‌های آسیا با همکاری فدراسیون شطرنج بصورت آنلاین در دو بخش خواهران و برادران (تیمی - انفرادی و میکس) 10 آذر ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین گزارش متولدین 11/10/1370 به بعد مجاز به شرکت در مسابقات می باشند.

دانشجویان بایستی دارای فیده آی دی بوده (افراد فاقد فیده آی دی برای دریافت آن باید عضو سیستم جامع فدراسیون شطرنج شده تا نسبت به دریافت آن اقدام شود.)

تصویر کارت دانشجویی و کارت ملی ،گواهی اشتغال به تحصیل معتبر ، اسکن عکس 4×3 با کیفیت، شماره تماس، اسکن پاسپورت، ایمیل، تلفن و نام دانشگاه و  بهترین رکورد (نام مسابقه، رویداد، تاریخ شروع و پایان مسابقه، مکان) را باید هنگام ثبت نام ارائه دهند.

همچنین مسابقات بصورت آنلاین در سایت chess.com برگزار می شود. (شرکت کنندگان بایست در سایت ذکر شده بنام خویش اکانت داشته باشند.)

رقابت‌های شطرنج دانشجویان دانشگاه های آسیا از ۲۴ آذر تا ۹ دی ماه سال جاری با همکاری فدراسیون شطرنج ایران به صورت آنلاین در دو بخش مردان و زنان به میزبانی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شطرنج دانشجویان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.   

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۷۱۶ هزارم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان