Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، اوپک و هم پیمانانش به منظور فراهم سازی زمینه برای نشست هفته آینده گردهمایی وزارتی این گروه، برای یک هفته نشست های فنی آماده می شوند.

در نشست هفته آینده در مورد تمدید توافق کاهش تولید در سال آینده به علت کاهش تقاضا در بحبوحه موج دوم شیوع کووید 19 گفتگو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سه منبع آگاه، هیئت کمیسیون اقتصادی اوپک در روز چهارشنبه و پنج شنبه دیدار خواهند کرد در حالی که کارشناسان اوپکی و غیراوپکی در روز جمعه نشست دارند.

این هیئت در مورد سناریوهای ممکن برای وزرایی که روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده دیدار می کنند، بحث و گفتگو خواهند کرد.

تمامی این نشست ها به علت همه گیری کرونا، مجازی خواهد بود.

یک نماینده اوپک در مورد سیاست این گروه در سال آینده گفت: «وزاری عضو اوپک پلاس احتمالا بر سر تمدید توافق کاهش تولید کنونی برای سه ماهه نخست 2021 توافق خواهند کرد.»

یک نماینده دیگر اوپک گفت امیدوار است بازار توانایی جذب نفت بیشتر در اواخر سال 2021 را داشته باشد.

وی افزود: «هنوز چالش هایی در مورد تقاضا وجود دارد اما من امیدوارم این واکسن به زودی تصویر (تقاضا) را تغییر خواهد داد.»

قرار بود اوپک پلاس از ابتدای ماه ژانویه حدود 2 میلیون بشکه در روز بر میزان تولید خود بیفزاید.

اما با ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به علت شروع موج دوم شیوع کرونا، اوپک پلاس در حال بررسی تاخیر در افزایش تولید یا حتی کاهش بیشتر است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا اوپک اوپک پلاس روسیه توافق کاهش تولید نفت هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» همزمان با روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

در اولین نشست «بچه‌های ایران آینده» نوجوانانی که سال گذشته در جشنواره «قصه ایران آینده» شرکت کرده بودند گردهم می‌آیند و یکی از حکایت‌های گلستان سعدی را با ادبیات امروزی بازنویسی می‌کنند.

در پایان این نشست‌ها که از اول تا ششم اردیبهشت ماه در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود، نوجوانان آثار خود را می‌خوانند و به رأی شرکت‌کنندگان بهترین اثر انتخاب می‌شود و برای چاپ در فصلنامه «ایران آینده» به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود.

نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی نوجوانان مستعد در زمینه نویسندگی و گسترش فعالیت حلقه‌های نوجوانان فرهنگسراها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست‌ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر
  • فرهنگ سازی برای جامعه ۱۵ میلیونی کارگری/شعار روز کارگر امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • آماده باش تهران برای بارش های ۲ روز آینده
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل
  • ریاض برای متعادل کردن بودجه به نفت بالای ۹۶ دلار نیاز دارد
  • افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم