Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:05:29 GMT

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال پیکان شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۵۷۸

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال پیکان شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، بر اساس تصمیم کمیته فنی و مصوبه هیات مدیره با توجه به لزوم تغییر در رهبری تیم والیبال بزرگسالان باشگاه پیکان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر فنی قبلی هدایت این تیم به علیرضا طلوع کیان سپرده شد.

از سوابق وی می‌توان به پاسور نوجوانان پیکان، تجربه ١٦ سال حضور در لیگ برتر صنام-پیکان-کاله آمل-متین ورامین، ۴ طلا ١ برنز لیگ برتر بهمراه پیکان ،۴ طلای باشگاههای آسیا بهمراه پیکان، برنز باشگاههای جهان بهمراه تیم پیکان، برنز المپیک ناشنوایان، طلای آسیا و طلا و برنز جهان در رده ملی نوجوانان و جوانان، بیش از ١٤ سال حضور در تیم ملی، کارشناس تربیت بدنی، مدرس درس آنالیز والیبال در منطقه آسیا-اروپا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5079649

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال پیکان لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان محمود فکری یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا کارلوس کی روش تکواندو مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟