Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مصوب کرد سرمایه سرخپوشان برای ورود به بورس باید به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برسد

 طی چند ماه گذشته بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت جدی از سوی وزارت ورزش دنبال می‌شود و جلسات مختلف برای ورود این دو باشگاه به بورس نیز در حال برگزاری است.

به گزارش طرفداری، در همین راستا طبق بررسی‌های هیات واگذاری این دو باشگاه دولتی، سرمایه ثبت شده کنونی باشگاه پرسپولیس فقط یک میلیون تومان است و برای اینکه این باشگاه شرایط لازم برای ورود به فرابوس را به دست بیاورد، این سرمایه باید به مبلغ 700 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس نیز باید سرمایه باشگاه پرسپولیس از محل آورده‌های غیرنقدی این باشگاه نظیر ورزشگاه‌ها، اماکن و ... تأمین شود. برای تحقق این موضوع نیز باید این اماکن و ورزشگاه‌ها به صورت رسمی ثبت شوند تا سهام باشگاه پرسپولیس طبق مصوبه هیئت واگذاری بتواند وارد فرابورس شود.

در این زمینه فعلاً بررسی‌های لازم درباره باشگاه استقلال انجام نشده است و طبق گفته مسئولان واگذاری این دو باشگاه، امور مربوط به باشگاه پرسپولیس جلوتر از استقلال دنبال می‌شود.

 

منبع / تسنیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برای ورود دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی نسبت به واگذاری ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌های باشگاه استقلال د پرسپولیس اقدام کرد.

طبق اعلام این ساطمان، قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس که روز ۱۱ فروردین واگذار می‌شود، ۲,۱۱۶ میلیارد تومان خواهد بود. قیمت هر سهم قابل واگذاری این باشگاه نیز ۳,۹۴۶ ریال می‌باشد.

همچنین ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال روز ۲۱ فروردین به قیمت پایه ۱,۸۵۰ میلیارد تومان واگذار خواهد شد. قیمت پایه هر سهم استقلال نیز ۳,۳۶۲ ریال خواهد بود.

قرار است ۱۰ درصد به طور نقدی پرداخت و سپس بقیه اقساط در ۷۲ ماه تسویه شود.

کد خبر 6062887

دیگر خبرها

  • دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • عکس| کنایه خنده‌دار به واگذاری تیم استقلال و پرسپولیس
  • سهام پایه سرخابی‌ ها برای واگذاری اعلام شد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد
  • جزییات واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک