Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@00:07:00 GMT

دربی لیگ برتری‌های والیبال استان یزد در تهران

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۷۰۴

دربی لیگ برتری‌های والیبال استان یزد در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مسابقات هفته‌های یازدهم تا سیزدهم لیگ برتر والیبال کشور بصورت متمرکز از پنجم آذرماه در سالن‌های خانه والیبال و فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد.

تیم شهداب یزد در هفته یازدهم این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبه رو است و تیم خاتم اردکان دیگر نماینده استان یزد در این رقابت‌ها از ساعت ۱۱ در خانه والیبال مقابل تیم شهرداری قزوین صف‌آرایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات هفته دوازدهم در روز جمعه هفتم آذرماه پیگیری خواهد شد که تیم شهداب یزد از ساعت ۱۴ در خانه والیبال بمصاف هورسان رامسر می‌رود و والیبالیست‌های خاتم اردکان و آذرباتری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال باهم برقابت می‌پردازند.

اما حساس‌ترین و جذاب‌ترین مسابقه در هفته دوم متمرکز دور رفت لیگ برتر والیبال برای یزدی‌ها، بی شک دیدار دو تیم هم استانی شهداب و خاتم در هفته سیزدهم این رقابت‌ها خواهد بود.

سوت آغاز این دیدار از ساعت ۱۱ روز یکشنبه نهم آذرماه در خانه والیبال تهران بصدا درخواهد آمد.

تا پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد با ۱۷ امتیاز رده هفتم و تیم خاتم اردکان با هشت امتیاز رده دهم جدول رده‌بندی ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال یزد تهران لیگ برتر والیبال خانه والیبال رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان مدعی شد تیمش لایق برتری در دربی اصفهان بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس بعد از برتری یک بر صفر تیمش در دربی اصفهان اظهار داشت:  یک دربی که با احساسات روبه‌رو بود و البته بازی ساده‌ای نبود. همچنین ما یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم. ذوب‌آهن و بازیکنانش هم به دلیل اتفاقاتی که برای ما افتاده بود، یک برتری به لحاظ احساسی داشتند، اما می‌توانم به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند و کنترلی که روی بازی داشتند و همچنین اتفاقاتی که در دو دیدار اخیر افتاده بود و توانستند آنها را کنترل کنند و امروز توانستیم یک بر صفر برنده شویم، تبریک بگویم. فکر می‌کنم لیاقت این برد را داشتیم.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است