Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@19:33:28 GMT

صف‌های طولانی خرید مرغ در روز‌های کرونایی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۸۸۶

‍‍‍‍‍‍

مردم در صف‌های طولانی برای خرید مرغ دولتی در میدان میوه و تره بار بهمن در روز‌های کرونایی انتظار می‌کشند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، قیمت مصوب مرغ دولتی برای مصرف کننده هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به تصویب رسیده است که مغازه داران از میدان بهمن باید حدود ۳۰ هزار تومان خریداری کنند و در سطح شهر مرغ از ۳۳ تا ۳۵ هزار تومان میان مردم توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز نمایندگانی از سازمان بازرسی کل کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری تهران در میدان بهمن حضور پیدا کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     برچسب ها: مرغ ، قیمت ، صف ، میدان میوه و تره بار ، بازرسی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مرغ قیمت صف میدان میوه و تره بار بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • عکس| یک بانک پرسپولیس را گردن گرفت
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • بانک شهر خرید پرسپولیس را پذیرفت
  • بیانیه بانک شهر درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس
  • توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • صندوق ملی مسکن؛ حیاط خلوت دولت یا منبع مولد تسهیلات؟