Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان کردستان با مدیر شعب بانک مهر ایران در استان دیدار کرد. 

  به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان ، یاسین شریعتی در دیدار با حسام الدین اسعدی با اشاره به ظرفیت های سمن های جوانان استان کردستان برای کمک به بهبود فضای کسب و کار در استان، گفت: بستر توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در قالب سمن ها فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسترسازی دولت برای شکوفایی نخبگان اجتماعی می تواند بخشی از مشکلات جامعه را مرتفع سازد. رییس مجمع جوانان کردستان با تاکید بر اینکه چالش های اداری و بروکراسی حاکم سبب دلسردی جوانان می شود، اظهار داشت: تسهیلگری برای اجرای طرح های اشتغالزایی مهمترین رسالت مدیران استان باید باشد. اسعدی مدیر شعب بانک مهر ایران در استان کردستان نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت های سازمان های مردم نهاد جوانان استان و تلاش برای رفع مشکلات جامعه گفت: همراهی مردم با مردم در قالب سمن ها می تواند گره گشای دردهای کردستان باشد. وی اظهار داشت: بانک مهر ایران در راستای توسعه فرهنگ قرض الحسنه و نیز کمک به اجرای طرح های سازمان های مردم نهاد جوانان برای اشتغالزایی آمادگی هرگونه پشتیبانی را دارد. اسعدی بیان کرد: در قالب تسهیلات حمایت از کالا و خدمات ایرانی نیز بستر حمایت از جوانان کردستانی فراهم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سازمان مردم نهاد بانک مهر ایران مجمع جوانان مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم کردستان در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل

مردم استان کردستان در حمایت از حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی تجمع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در پی عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه، مردم استان کردستان در حمایت از این اقدام در نقاط مختلف تجمع کردند.

مردم شیعه و سنی سنندج ظهر امروز در حمایت از اقدام موشکی سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی در میدان آزادی این شهر تجمع کردند.

در سایر شهرستان‌های استان کردستان مردم با برگزاری تجمع‌، ضمن اعلام حمایت از اقدام قاطع سپاه پاسداران، به جشن و پایکوبی پرداختند.

خبر در حال تکمیل...

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه 26 فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغلی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • حمایت ایران از غزه بیانگر برقراری وحدت بین شیعه و سنی بود
  • فیلم/ تجمع مردم کردستان در حمایت از عملیات سپاه علیه صهیونیست‌ها
  • تجمع مردم سنندج در حمایت از اقدام سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردم کردستان در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • مردم سنندج در حمایت از حمله پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی مریوان برگزار می شود
  • تاکنون ۳۷۷ خانوار مازندرانی صاحب زمین برای ساخت خانه شدند
  • مسکن جوانان و محرومان باید تامین شود
  • طرح نهضت ملی مسکن، اولویت نخست برنامه‌های دولت
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند