Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی گیلان بسیج را ثمره تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) خواند و گفت: بسیج در حوزه‌های مختلف همچون عرصه مقابله با کرونا پیشگام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در حوزه‌های مختلف همچون عرصه مقابله با کرونا پیشگام بوده و امروز ثمرات فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های مختلف قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان بسیج را نتیجه تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که همواره به تفکر بسیج اعتقادی نداشتند امروز برای مقابله با بیماری منحوس کرونا به این نهاد مقدس مراجعه کرده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه بسیج تمام نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش برآب کرده و جزو سرمایه‌های عظیم انقلاب شناخته می‌شوند اظهار داشت: بسیج هرجا که ورود کند این قابلیت را دارد که مشکلات کشور را برطرف کند.

فرمانده انتظامی گیلان: برخورد قاطعانه پلیس در انتظار متخلفان محدودیت‌های کرونایی استنیروی انتظامی استان گیلان 200 بسته کمک‌معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کندنماینده ولی‌فقیه در گیلان: ضرورت دفاع از مرزهای عقیدتی نیروهای مسلح؛ نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است

سردار محمد عبدالله‌پوربا اشاره به فعالیت 967 هزار نیروی بسیجی در گیلان گفت: متاسفانه برخی مسئولان ظرفیت بسیج را درک نکرده‌اند و عدم شناخت این سرمایه الهی و همچنین عدم استفاده از ظرفیت‌های آن باعث بروز آسیب در حوزه‌های مختلف می‌شود. 

فرمانده سپاه قدس استان گیلان تعامل بسیج و نیروی انتظامی را سبب برقراری امنیت در جامعه دانست و بیان کرد: مجموعه بسیج و نیروی انتظامی با یکدیگر تعامل دارند و این تعامل در برقراری امنیت موثر بوده است.

وی بسیج را عامل موفقیت‌های مختلف در کشور دانست و افزود: بسیج متعلق به مردم و متشکل از آحاد مردم است که برای حفاظت و حراست از اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی همچنان پای کار است و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/612/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه های مختلف فرمانده انتظامی نیروی انتظامی بسیج در حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، وفانژاد افزود: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.
 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند. 
حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

دیگر خبرها

  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان