Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی عملیاتی مشترک که توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و کرمان صورت گرفت، ۴۸۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

خبرگزاری میزان- در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه و به شهر تهران انتقال دهد. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم محموله را در مخفیگاهش در استان کرمان پنهان کرده است تا در فرصت مناسبی به شهر تهران انتقال دهد. با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به استان کرمان اعزام و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر این استان مخفیگاه متهم شناسایی و مراقبت‌های ویژه پلیسی از آن مکان انجام گرفت.

 

بیشتر بخوانید: چرا نباید متادون در داروخانه‌ها توزیع شود؟

 

مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران روز گذشته پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در عملیاتی مشترک وی را دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۴۸۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در استان کرمان منتقل و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف که برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: مواد مخدر پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس پلیس مبارزه با مواد مواد مخدر ویژه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه

سردار سید محمود میرفیضی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، ماموران مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی از تردد یک تریلی حامل موادمخدر مطلع شدند.

او می‌گوید: این محموله که از شرق کشور به طرف استان‌های غربی کشور در حرکت بود در یک عملیات غافلگیرانه در محور اهواز به کرخه توقیف شد.

 فرمانده انتظامی خوزستان می گوید: ماموران پلیس در بازرسی از تریلی توقیف شده ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های اقدامات پلیس بوده، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک 
  • کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران