Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از رقابت ۶ اثر راه یافته در پانزدهمین جشنواره تئاتر استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابوالحسن حیدری  گفت: آثار راه یافته به این جشنواره شامل «میراث» به کارگردانی محمود آزاد، «باران اگر بخواهد»  به کارگردانی احسان کمالی، « عامدانه عاشقانه» به کارگردانی علی کاملی و «دستور از بالا» به کارگردانی محمد یحیی آبادی و مهدی بختور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بیان داشت: «نوه بچه شوفر» به کارگردانی امیر حسین جان نثار و درد سرهای «مرد مرده» به کارگردانی مخدره شفیعی از دیگر آثار راه یافته به همین جشنواره است. حیدری اظهار کرد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط زکریا شیرمحمدزاده، ابوالقاسم یزدانی و آزاده حیدرزاده داوری و برای معرفی و رقابت در مرحله نهایی جشنواره معرفی شدند. وی یادآور شد: هنرمندان خراسان شمالی ۱۵ اثر را به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تئاتر استان ارسال کردند.  با توجه به شرایط کرونایی زمان دقیق پانزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی به صورت مجازی متعاقبا اعلام می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر جشنواره کارگردانی دبیرخانه عاشقانه جشنواره تئاتر خراسان شمالی راه یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه رفت

نمایش معروف "سه خواهر" اثر آنتوان چخوف ،توسط یکی از محبوب ترین نویسندگان تئاتر کشور،محمد چرمشیر بازخوانی و نگارش شده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  نمایش «سه خواهر» بر اساس نمایشنامه معروف "سه خواهر"اثر آنتوان چخوف ،توسط یکی از محبوب ترین نویسندگان تئاتر کشور،محمد چرمشیر بازخوانی و نگارش شده است.
نگین ضیایی کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد .ضیایی در سوابق قبلی خود کارگردانی نمایش های مرفی،آپارتاید،واسومانی،بازیافتگی،کبوتری ناگهان،هفت خوان و ...را نیز داشته است.
تهیه کننده این اثر وحید لک یکی از با سابقه ترین تهیه کنندگان و از فعالان امور هنری و  تئاتر کشور است که امسال در کتار گروهی داتشگاهی ، در مرکز تئاتر مولوی  قرار گرفته است.او در سوابق قبلی خود در این سمت با کارگردانی همچون،سیاوش طهمورث،نادر برهانی مرند،حمید رضا آذرنگ،پیام دهکردی،ساناز بیان،آرش دادگر،سهراب سلیمی،ایوب آقا خانی و ...همکاری داشته است.
نمایش "سه خواهر"هر روز ساعت ۲۰:۳۰در سالن اصلی تئاتر مولوی به مدت زمان ۷۵ دقیقه تا ۲۰ اردیبهشت روی خواهد بود .
علاقه مندان به ویژه دانشجویان تمامی رشته ها می تواند با مراجعه به سایت تیوال ضمن برخورداری از تسهیلات این نمایش،بلیط خود را در روزهای مورد نظر تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • نمایش" سه خواهر" در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه رفت
  • معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب
  • معرفی برترین های آثار مستند رادیویی در جشنواره ملی پژواک
  • بهمن هاشمی تهیه‌کننده تئاتر شد
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟