Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: ضریب نفوذگازرسانی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار در این استان به ۹۹ درصد رسیده است.

میربلوکی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر گازرسانی به دو روستای نجف آباد و اخلی و دنگل به صورت نیمه باقی مانده که اگر راه آن احداث شود فقط مقداری لوله گذاری باقی مانده که آن را انجام خواهیم داد و این پروژه به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر آن برای گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار که به ازای هر خانوار می توان مبلغ ۱۲ میلیون تومان خرج کرد نیز ۱۰ روستا باقی می ماند که با تامین اعتبار مورد نیاز از سوی سازمان برنامه و بودجه این امر نیز انجام می شود.

میربلوکی با اشاره به اینکه در این استان به ۷۳۹ روستا گازرسانی شده است، ادامه داد: از تعداد روستاهای اعلام شده ۱۳۴ روستا کمتر از ۲۰ خانوار بوده اند که امر گازرسانی نیز برای آن ها انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه خط انتقال ۴۸ اینچ از روستای سلطان آباد به اسفراین گفت: با اجرای این پروژه مشکل افت فشار گاز در شهرستان اسفراین رفع خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: پروژه خط انتقال لوله در دو شهرستان گرمه و جاجرم نیز در حال اجرا است که دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده است.

وی افزود: در راستای اجرای این پروژه لوله ۱۶ اینچ به طول ۵۸ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

میربلوکی ادامه داد: لوله ۱۶ اینچ به لوله ۴۲ اینچ در روستای دشت متصل خواهد شد و مشکل افت فشار گاز منطقه حل می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گازرساني خراسان شمالي ۲۰ خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ محمد مشتری گفت: تردد یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۸۴ وسیله نقلیه در ایام تعطیلات عید فطر (۲۲ تا ۲۴ فروردین) در جاده‌های خراسان شمالی به ثبت رسید.
وی افزود: این میزان تردد در مقایسه با تعطیلات عید فطر سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد ورودی استان در این مدت بیش از ۱۰۸هزار و ۲۰۳ وسیله نقلیه بوده که نسبت به هفته قبل ۳۵ درصد افزایش و نسبت به سال قبل (مدت مشابه قمری) ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
مشتری بیان کرد: در این بازه زمانی خروج بیش از ۱۱۰ هزار ۴۶۹ وسیله نقلیه ثبت شدکه نسبت به هفته قبل ۲۴ درصد افزایش و نسبت به سال قبل (مدت مشابه قمری) ۱۸ درصد کاهش یافته است.
وی پرترددترین جاده در این بازه زمانی شیروان به بجنورد (بجنورد) و بالعکس کم ترددترین محور، گراتی به صفی آباد و بالعکس و پر ترافیک‌ترین محور آشخانه به چمن بید (چمن بید) و جنگل گلستان به چمن بید (رباط قره‌بیل) بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: زمان اوج تردد ثبت شده در راه‌های خراسان شمالی در ساعت ۹ تا ۱۰ و ۲۰ تا ۲۱ روز چهارشنبه، ۲۲ فروردین ثبت شد.

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • طراحی و ساخت الکتروموتورهای توان بالای نیروگاهی بومی‌سازی شد
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • برخورداری روستا‌های بالای ۵۰ خانوار از راه روستایی
  • رفع نشتی در ۵ مرکز بهره‌برداری خطوط انتقال گاز
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ می‌رسد
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی