Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضایی امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه با حضور اعضای شورای تامین و  در جمع پزشکان و پرستاران این مرکز درمانی با تاکید بر نقش مهم کادر درمان در خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان ، ارائه خدمات به بیماران در این بیمارستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از کلیه مردم انتظار می رود محدودیت های جدید ستاد مقابله با ویروس کرونا را به طور کامل رعایت  و از ترددهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پزشکان ، پرستاران و کلیه عوامل کادر درمان ، در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند و در این راه سخت دشواری های بسیاری بر آنان تحمیل می شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کادر درمان که بی ادعا در راه مقابله با کرونا گام برمی دارند افزود : امیدواریم عموم مردم با رعایت پروتکل های ستاد مقابله با ویروس کرونا ، پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی کادر درمان را در مقابله با این ویروس یاری کنند.

رضایی توجه به این محدودیت ها را در کاهش خطر شیوع ویروس کرونا موثر دانست و یادآور شد: به منظور رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با ویروس کرونا ، اقدامات نظارتی  در این شهرستان تشدید شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها آستانه اشرفیه فرمانداران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه فرمانداران گیلان آستانه اشرفیه فرمانداران گیلان اخبار کنکور مقابله با ویروس کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

یادآور می شود؛ چند روز پیش اتوبوسی در مسیر گردنه حیران بر اثر حادثه مشابه واژگون شده و در نهایت چند تن از هموطنان مان در آن حادثه جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت