Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@11:30:28 GMT

پرداخت ۵۰ درصد تسهیلات کرونایی حمل‌ و نقل هوایی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۱۲۳

پرداخت ۵۰ درصد تسهیلات کرونایی حمل‌ و نقل هوایی

مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: در مجموع ۵۰ درصد رقم تسهیلات درخواستی شرکت‌های بزرگ حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی پرداخت شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، محسن صادقی، مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، درباره آخرین وضعیت تسهیلات حمایتی دولت به شرکت‌های حوزه حمل و نقل اظهار کرد: براساس آخرین گزارش‌ها تا تاریخ دوم آذرماه ۱۳۹۹، از مجموع حدود ۲۵۵۴ میلیارد تومان تسهیلات تخصیصی کرونا برای ۳۰ شرکت حوزه هوایی، پرونده ۲۹ شرکت با رقمی بالغ بر ۲۵۵۳ میلیارد تومان در مرحله بانک‌های عامل می‌باشد که از این تعداد، تسهیلات ۹ شرکت با رقمی بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد آخرین وضعیت تسهیلات حمایتی شرکت‌های ریلی افزود: از مجموع اعتبار تخصیصی ۹۴۰ میلیارد تومان برای ۶۹ شرکت ریلی، پرونده ۶۰ شرکت با رقم تقریبی ۸۷۵ میلیارد تومان در مرحله بانکهای عامل میباشد که از این تعداد، تسهیلات ۱۳ شرکت با رقمی حدود ۱۳۰ میلیارد تومان پرداخت گردیده است.

مدیرکل دفتر ارزیابی‌های اقتصادی و مدیریت بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از ارسال پرونده تمامی شرکت‌های هواپیمایی به بانک‌های عامل خبر داد و  اظهار کرد: پرونده همه شرکت‌های ریلی مسافری در نوبت بانک‌های عامل قرار گرفتند.

صادقی ضمن اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تمامی اقدامات لازم در خصوص تسهیل فرآیند اخد تسهیلات کرونا توسط وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است و امید می‌رود در روزهای آتی پرداخت این تسهیلات توسط بانکهای عامل به شرکت ها، با سرعت بیشتری تداوم یابد.

وی در مورد برخی مسائل و مشکلات موجود در دریافت تسهیلات کرونا توسط شرکت های حوزه هوایی و ریلی گفت: در حال حاضر ستاد وزارت راه و شهرسازی راساً نسبت به رفع مشکلات شرکت‌های باقی مانده در حال اقدام است؛ با این حال عمده دلیل تاخیر در این زمینه، موضوع ارائه وثائق و تضامین و مشکلات چک برگشتی شرکت‌ها است.

کد خبر 457427

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهيلات كرونايي ارزيابي اقتصادي شرکت های هوایی حمل و نقل ریلی وزارت راه و شهرسازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت راه و شهرسازی میلیارد تومان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری

تین نیوز

چراغ اول فروش تریلی در سال 1403 را یک شرکت داخلی با فروش تریلی های پرقدرت چینی روشن کرده است. این تریلی ها با پیش پرداخت 2.75 میلیاردی و تحویل فوری به فروش گذاشته شده است.

بر اساس خبر منتشر شده در رسانه ها شرکت آرین دیزل در نخستین فروش خود در سال ۱۴۰۳ تریلی های شکموتو را به خریداران عرضه کرده است. این کشنده پرقدرت چینی در این بخشنامه با مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل خواهد شد و طبق اعلام این شرکت تحویل این تریلی ها به خریداران به صورت فوری خواهد بود. آغاز ثبت نام کشنده شکموتو از ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳-  شنبه می باشد.

قیمت نهایی فروش تریلی شکموتو در نخستین بخشنامه 1403

قیمت نهایی اعلام شده برای فروش این کشنده در بخشنامه ۵.۷۴۵ میلیارد تومان بیان شده است. شما در زمان ثبت نام ۲.۷۵۰ میلیارد تومان را پرداخت می کنید. مابقی مبلغ به صورت چک از شما دریافت می گردد. شما باید ۶ فقره چک هر کدام به مبلغ ۴۹۹ میلیون تومان را تحویل دهید. سود مشارکت در بخشنامه ۱۰ درصد بیان شده و سود انصراف نیز ۱۱ درصد عنوان شده است. جریمه تاخیر نیز ۸ درصد است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی