Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:11:05 GMT

تأیید تلاش اینتر برای خرید دروازه‌بان اودینزه

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۱۲۴

تأیید تلاش اینتر برای خرید دروازه‌بان اودینزه

مدیربرنامه‌های دروازه‌بان تیم فوتبال اودینزه تأیید کرد که باشگاه اینتر خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مدیربرنامه‌های خوان موسو دروازه‌بان آرژانتینی تیم فوتبال اودینزه تأیید کرد که باشگاه اینتر خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن 26 ساله آرژانتینی است اما به نراتزوری هشدار داد که او مشتریان دیگری در لالیگای اسپانیا و لیگ برتر انگلیس هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش شده که نراتزوری برای جانشینی سنگربان باتجربه خود سمیر هندانوویچ به دنبال یک گزینه قابل اعتماد است و موسو هم یکی از گزینه‌هایی بوده که این باشگاه مد نظر دارد.

ویسنته مونتس، مدیربرنامه‌های خوان موسو به سایت اف‌اسی اینترنیوز گفت: شایعات درباره اینتر دائمی هستند، آنقدر که الان از موسو به عنوان دروازه‌بان آینده اینتر نام برده می‌شود. من با مدیران باشگاه اینتر حرفی نزده‌ام اما به واسطه نمایندگان این باشگاه و منابع نزدیک به آن مطلع هستم که این تیم برای جذب موسو تمایل دارد. خوان به سطح بالایی رسیده است. موسو برای هندانوویچ احترام فراوانی قائل است و او را تحسین می‌کند و آماده است که به یک باشگاه بزرگ ملحق شود. با این حال مطمئنیم که اودینزه می‌‌تواند فصل فوق‌العاده‌ای داشته باشد و موسو هم می‌خواهد به این تیم برای تبدیل شدن به یکی از تیم‌های بالای جدول کمک کند.

غیبت 3 بازیکن رئال مادرید در مصاف با اینتر

 

مونتس افزود: با این وجود ما همه گزینه‌های‌مان را بررسی خواهیم کرد و خوان اصراری به پیوستن به یک باشگاه خاص ندارد. نمی‌توانم منکر این شوم که چند باشگاه در سری A، لیگ برتر انگلیس و لالیگا برای خرید خوان تمایل دارند. این هم طبیعی است چون او آینده درخشانی دارد. قیمت او حدود 30 میلیون یورو است که البته ممکن است این رقم با توجه به شرایط مالی باشگاه‌ها بعد از شیوع کرونا مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اودینزه فوتبال اینترمیلان اودینزه فوتبال اینترمیلان دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد

آلبرت گودموندشون، ستاره ایسلند در مسیر رسیدن به فینال پلی‌آف جام ملت‌های اروپا، فرداشب آخرین گام را با تیم ملی کشورش برای حضور در یورو ۲۰۲۴ بر خواهد داشت تا تابستان پیش‌روی را به جذاب‌تر از آنچه هست، تبدیل کند.

ایسلند رویای صعود دوباره به یورو ۲۰۲۴ و رقابت در تابستان آلمان را خواهد داشت، اما گودموندشون، جوان اول این روز‌های فوتبال ایسلند در صورت عدم صعود تیم ملی کشورش به یورو ۲۰۲۴ هم تابستانی جذاب پیش رو خواهد داشت. او درخشش خیره‌کننده‌ای در دیدار‌های این فصل سری آ داشته و امید‌های جنوا به بقا در سطح اول فوتبال ایتالیا را بیشتر کرده است.

بهترین بازیکن فصل جنوا

بهترین بازیکن فصل گریفون‌ها تا به این مقطع بهترین بازیکن فصل این تیم، بهترین گلزن و دومین گل‌ساز برتر بوده و در سری آ با ۱۰ گل زده در رتبه دهم جدول برترین گلزنان فصل بالاتر از زیرکزی، کوپمینرس و پولیشیچ قرار گرفته است. این جوان ایسلندی توجه بسیاری تیم‌ها را در نقل و انتقالات زمستانه به خود جذب کرده بود و در نهایت با جنوا ادامه داد تا در تابستان به قیمت قابل توجهی به فروش برسد.

در شرایطی که از اینتر، یوونتوس و تاتنهام به عنوان مشتریان دست به نقد خرید گودموندشون نام برده می‌شد، قیمت در نظر گرفته شده برای فروش او توسط جنوا به ۳۰ میلیون یورو می‌رسید و به گزارش گاتزتا دلوسپورت، او آماده است تا با پاسخ رد دادن به یوونتوس و رقیب لیگ برتری‌اش در مسیر جذب ستاره جوان، اینتر را به عنوان مقصد سال آینده‌اش انتخاب کند.

ستاره چند پُسته

گودموندشون که در رقابت‌های این فصل سری آ روی ۱۳ گل تیمش تاثیر مستقیم داشته، قابلیت بازی در چند پست مختلف از میانه خط هافبک تا حضور در محوطه تیم حریف را دارد و روزنامه ایتالیایی نوشته این ستاره ۲۶ ساله پاسخ واضحی به مدیران باشگاه داده و قرار است در تابستان، پیراهن نراتزوری را بر تن کند.

از طرف مقابل، اینتر قیمت تعیین شده برای فروش گودموندشون را بیش از اندازه می‌بیند و ترجیح داده پس از توافق شفاهی با بازیکن در مسیر جلب رضایت باشگاه جنوا، یکی از هافبک‌های مستعد و آینده‌دارش را به‌عنوان بخشی از جبران قیمت وارد معامله کرده و والنتین کربونی را به جنوا پیشنهاد دهد. البته گاتزتا اذعان داشته بعید نیست مدیران باشگاه اینتر، برای جذب ستاره ایسلندی مسیری را طی کنند که تابستان گذشته برای جذب داویده فراتسی در پیش گرفته و او را از باشگاه ساسولو به خدمت گرفتند.

استراتژی جذب گودموندشون در دست اینتر

فراتسی توجه سرمربی و مدیران اینتر را در فصل گذشته جلب کرده بود و تابستان به صورت قرضی از ساسولو راهی اینتر شد، اما بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده تا در جمع شاگردان اینزاگی در مسیر فتح اسکودتو تلاش کند. جذب این بازیکن، کار را برای مهدی طارمی که از پورتو راهی اینتر خواهد شد، دشوار خواهد کرد و با حضور لائوتارو مارتینس، مهدی برای رسیدن به ترکیب به عنوان یکی از بازیکنان زوج خط حمله ماموریت آسانی پیش رو ندارد.


منبع: فوتبال ۳۶۰

دیگر خبرها

  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • چالش نشانه گیری توپ پینگ پونگ با نی توسط بازیکنان اینتر / فیلم
  • اضطراب اجتماعی، اضطراب جمعیت و راه‌های مقابله با آن
  • حرکت انفرادی زیبای ریکلمه مقابل اینتر / فیلم
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025