Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@07:07:05 GMT

کشف بیش از 3 کیلو شیشه در محله اتابک

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۳۱۲

کشف بیش از 3 کیلو شیشه در محله اتابک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از دستگیری 2 مواد فروش حرفه ای محله اتابک وکشف بیش از 3 کیلو شیشه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران مشخص شد یکی از مواد فروشان سابقه دار با همکاری یکی از همدستانش به تازگی به استان های مرزی کشور سفر و مقادیری شیشه تهیه و پس از انتقال به شهر تهران آن را در مخفیگاهش در محله اتابک پنهان و پس از بسته بندی به توزیع آن می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: مخفیگاه متهمان در محله اتابک شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اخذ شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان انجام شد، افزود: ماموران عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر موفق شدند روز گذشته در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این مکان مقدار 3 کیلو و 700 گرم شیشه کشف کنند.

این مقام پلیسی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شدند و ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر شیشه محله اتابک پلیس مبارزه با مواد محله اتابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند

در درگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر هیرمند با قاچاقچیان یک مأمور انتظامی به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، ساعتی قبل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هیرمند با قاچاقچیان مواد مخدر درگیری شدند.

مأموران در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور مشکوک شده و به محض دادن دستور ایست، موتورسوار بعد از پرتاب شیء مشکوک متواری می‌شود.

مأموران حاضر در صحنه در حال بررسی بسته مشکوک بوده که ناگهان یک دستگاه خودروی سواری با شلیک اسلحه به سمت مأموران حمله کردند که در این درگیری ستوان دوم حمید سلطانی‌نژاد بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، شهید سلطانی نژاد فرزند متأهل، ۳۱ ساله و اهل و ساکن زابل بود.

تحقیقات پلیس برای دستگیری ضاربان ادامه دارد.

کد خبر 744196

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۶نفر دستگیر شدند
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • راز جسد مجهول الهویه فاش شد
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک 
  • کشف ۳۸۰ کیلو تریاک در محور اهواز به کرخه
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران