Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی حسین‌زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: در راستای رونق صنعت گردشگری در منطقه، با عنایت مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل ۱۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری گرمی اختصاص یافت.

او افزود: این میزان اعتبار با تخصیص ۱۰۰ درصدی از محل اعتبارات جهش تولید در اختیار اداره‌کل راهداری استان قرار خواهد گرفت تا برای تامین زیرساخت‌های گردشگری گرمی از جمله روستای رمضانلو و دمولی صرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرمی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری زمینه برای حضور هر چه بیشتر مسافران و گردشگران در این شهرستان را فراهم خواهد آورد که این امر می‌تواند گامی مهم در راستای رونق و توسعه اقتصادی این منطقه باشد.

حسین‌زاده با قدردانی از اهتمام جدی نماینده شهرستان و نائب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس و فرماندار گرمی نسبت به توسعه گردشگری شهرستان گرمی گفت: امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها زمینه برای توسعه گردشگری شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری رونق گردشگری اختصاص اعتبار میراث فرهنگی زیرساخت های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: همدلی و هم‌افزایی سازنده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و کمیسیون گردشگری شورای شهر و شهرداری یزد در توسعه پایدار گردشگری شهر میراث جهانی یزد، افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از شورای اسلامی شهر یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات در خصوص جلسه کمیسیون گردشگری شورا که با حضور سیدمحمد رستگاری مدیرکل اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: بر برگزاری شب‌های فرهنگی یزد در موزه تهران تاکید شد.

وی ادامه داد: در حوزه خواهر خوانده‌ها نیز اداره کل میراث فرهنگی برای همکاری با هدف بهبود ارتباط خواهرخوانده‌ها، اعلام آمادگی کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: یزد به عنوان یکی از مقاصد اصلی کشور و تنها شهر میراث جهانی ایران، اهمیت بسیاری دارد و باید به ظرفیت گردشگری داخلی آن نیز توسط ارگان‌های مربوطه توجه شود.

حقیرالسادات تصریح کرد: همچنین در این جلسه همکاری میراث فرهنگی و شهرداری در خصوص ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی نیز مطرح شد تا با این اقدام بافت تاریخی از خطرهای احتمالی حفظ شود.

وی گفت: خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت نهادها و حمایت از بخش خصوصی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 746732

دیگر خبرها

  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی