Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

"احمد الکنانی" نماینده پارلمان عراق در گفت‌وگو با شبکه عراقی آسیا گفت: شهید " قاسم سلیمانی " دوست همه [عراقی‌ها بود] نه فقط شیعیان. او در بسیاری از مشکلات اهل سنت عراق، کنار آن‌ها بود به همین دلیل مورد احترام همه و رهبران اهل سنت بود.

:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قاسم سلیمانی رهبران اهل سنت عراق قاسم سلیمانی رهبران اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در این مراسم که نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از ائمه جمعه، علما و قشر‌های مختلف مردم استان حضور داشتند آیت الله حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان رسالت خطیر علمای شیعه و خاندان رسالت را نگهبانی از سر حداد دین و معارف الهی و عقاید مسلمین دانست و افزود: روحایت راستین همواره و بهنگام و به موقع و بر اساس دانش و اطلاعات وسیع و با اقتضای مسئولیت و تعهد، خطر‌ها و تهدیدات دشمنان را شناسایی می‌کنند تا از آسیب رسانی به جامعه و ملت و جوانان جلوگیری کنند.

آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به هجمه فرهنگی دشمنان، شبکه‌های اجتماعی را تور‌ها و دام‌های جریانات و سازمان‌های عاری از عاطفه انسانی و بی رحم و فاقد احساس انسانی نام بود که قتلگاه جوانان ما شده است.

ایشان، شناسایی و مقابله و خنثی سازی تهدیدات و خطرات فضای مجازی و شبکه سازان اجتماعی علیه ملت و جوانان مسلمان را توسط مسئولان و دستگاه‌های ذی ربط بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: در اهمیت این مهم همین بس که رهبر فرزانه انقلاب فرمود: اگر نبود مسئولیت رهبری و زعامت امت اسلامی من شخصا متصدی اداره فضای مجازی می‌شدم.

عضو فقهای شورای نگهبان تاکید کرد: علمای دین در دنیای ظلمانی شبهه ناک و غربت اسلام و دوران غیبت حجت الهی، نباید بگذارند این شبکه‌ها و جریانات فرهنگی بی رحمانه با خانواده‌ها و جوانان و زن و مرد جامعه ما هجمه وارد کنند.

وی با قدردانی از نقش تاثیرگذار مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب توانمندی‌ها و دلاورمردی‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی و جبهه مقاومت را ستود واز نیرو‌های مسلح مقتدر در تنبیه رژیم کتک کش اسرائیل قدرشناسی کرد.

آیت الله حسینی خراسانی عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران را عملیات اعجاب انگیز و حیرت آور وشکننده در برابر گنبد آهنین اسرائیل غاصب عنوان کرد وگفت:  با وجود حمایت تجهیزاتی آمریکا شیطان بزرگ و انگلیس و فرانسه و ایادی آنها در منطقه به یاری خدا موج حملات پهپاد‌ها و موشک‌های جمهوری اسلامی هیمنه دشمن صهیونیستی را فروریخت و متلاشی کرد.

وی با تجلیل ازعلمای بزرگ استان مازندران، نقش علمای راستین اسلام به عنوان مرزبانان دین و فرهنگ و اخلاق جامعه را بالاتر از نقش امیران وفرماندهان و جنگجویان در مقابل دشمنان دانست.

عضو فقهای شورای نگهبان با تشریح مقام علمی و فقهی و سیاسی و اجتماعی و خدمات ماندگار شهید آیت الله سلیمانی، سلوک اخلاقی و مردم داری و خدمت صادقانه ایشان به مردم را از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار برشمرد که در طول عمر بابرکتش در سنگر‌ها و نقاط مختلف کشور همواره در خدمت اسلام ومسلمین بوده است.

وی درباره تحقق عملی شعار امسال گفت: اگر قرار است مشکلات معیشتی و اقتصادی و اشتغال و کار و تولید کشور حل شود باید مسئولین ما ضمن برطرف کردن موانع امکان مشارکت مردم به عنوان صاحبان انقلاب و نظام و کشور رابه این عرصه‌ها فراهم کنند چرا که هرجا مردم حضور یابند پیروزی‌ها و توفیقات همراه خواهد بود.

لازم به یادآوری است: مناصب امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان و عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند عالم شهید آیت الله حاج شیخ عباس سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بوده است.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ درپی انجام امور بانکی در بابلسر به ضرب گلوله  به شهادت رسید.
روحش شاد و یادش همواره گرامی باد

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت