Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:52:52 GMT

بشاگردی: امسال مدعیان جدیدی را می‌بینید

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۴۹۵

بشاگردی: امسال مدعیان جدیدی را می‌بینید

دروازه‌بان گل گهر سیرجان می‌گوید کاملا آماده بازی کردن است و برای این کار منتظر اجازه و اعتماد کادرفنی است.

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بشاگردی در خصوص شرایط گل گهر و صدرنشینی این تیم گفت: خدا را شکر دو بازی ابتدایی لیگ را بردیم و توانستیم صدرنشین شویم، شاید همه توقع داشتند تیم هایی که فصل پیش مدعی بودند این فصل هم بالا نشین باشند؛ اما امسال لیگ پویایی داریم و مربی و بازیکنان با کیفیت در تیم های مختلف قرار گرفته اند و برای همین می توانیم مدعی های جدیدی را در لیگ ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فعلا دو بازی گذشته و تمرکز ما روی آینده است. اما کادرفنی محترم که در راسش آقای قلعه نویی است و تمامی بازیکنان  تلاش می کنیم که روند خوبمان ادامه دار باشد.


او در خصوص بازی پیش رو با فولاد ادامه داد: فولاد خوزستان هم شرایط خوبی دارد و با پیروزی مقابل استقلال این تیم انگیزه مضاعفی دارد اما ما هم برای پیروزی می‌رویم تا بردهای قبلی تثبیت شود.


بشاگردی که فعلا نیمکت نشینِ حقیقی است در خصوص اینکه چه زمانی درون دروازه گل گهر سیرجان قرار می گیرد افزود: علیرضا حقیقی خوب کار کرده اما من مثل همیشه باانگیزه کار می‌کنم و وجود دو دروازه بان با تجربه برای تیم ما خوب است. من کاملا آمادگی دارم و هروقت که کادر فنی صلاح ببینید می توانم به تیمم کمک کنم.

 

گل گهرسیرجان مهرداد بشاگردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان مهرداد بشاگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • تمجید دروسی از آزمون
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)