Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:35:23 GMT

حواشی فوتبال ایران مثل علف هرز است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۵۵۳

حواشی فوتبال ایران مثل علف هرز است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: باید جلوی حاشیه های اخیر گرفته شود چون مانند علف هرز مانع پیشرفت فوتبال ایران می شود.

به گزارش مشرق، وحید فاضلی در نشست خبری آنلاین قبل از دیدار سایپا با نساجی مازندران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: سوم آذر گذشت و جا دارد یا مرحوم پرویز دهداری را زنده نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون ایشان مظهر اخلاق مداری در فوتبال ایران بود.

سرمربی نساجی مازندران افزود: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است. سایپا تیم جوان و با انگیزه ای است که نسبت به سال گذشته بهتر شده است. البته آنها نفراتی همچن حسین ماهینی را نیز جذب کرده اند که می تواند به این تیم کمک کند. به بازیکنانم گفتم این بازی از دیدار با تراکتور تبریز نیز سخت تر است.

وی تصریح کرد: فارغ از نتیجه بازی فردا اگر بخواهیم عملکرد بهتری داشته باشیم باید سطن انگیزشی بیشتری نسبت به دیدار قبلی با تراکتور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر فوتبال

وی درباره کسب چهار امتیاز از دو دیدار نخست این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: راضی هستیم اما می توانستیم ۶ امتیازی باشیم. با این حال روی دیدارهای قبلی تمرکز نداریم و به بازی های آینده فکر می کنیم.

فاضلی درباره حاشیه های بوجودامده در هفته های نخست گفت: مربیان جوان وارد لیگ شده اند و زیر ذره بین هستند و فشار زیادی را تحمل می کنند. اعتقاد دارم اگر قرار است رشد کنیم باید به آنها اعتماد شود تا رشد هم صورت بگیرد.

وی درباره بیانیه نویسی برخی باشگاه ها علیه عملکرد داوران تصریح کرد: هفته گذشته برخلاف اینکه گل تراکتور مقابل ما آفساید بود، نگاه باشگاه ما اخلاق مداری و آرامش بود. این برخوردها در دو هفته ابتدایی که باعث تنش هم می شود زیاد است. این حواشی مثل علف هرز جلوی پیشرفت فوتبال ما را می‌گیرد

فاضلی درباره حضور روزبه شاه علی‌دوست به عنوان بازیکنی که سال ها در سایپا حضور داشت و حالا به نساجی امده است خاطرنشان کرد: از صمیم قلب دوست دارم بعد از اینکه نامش در نساجی به نیکی یاد شد، با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند. البته الان برای خداحافظی روزبه زود است چون کیفیت فنی که از او می‌بینم همچنان می‌تواند بازی کند. او ۱۴ سال سایپا بوده و همچون ابراهیم صادقی و مجید ایوبی فرزند سایپاست.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ وحید فاضلی نساجی مازندران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • حواشی فوتبال جهان
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم