Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت عمومی «فیلادلفیا» در نامه ای به متولیان و امامان مساجد این شهر از همکاری آنها برای مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «patch »،وزارت بهداشت عمومی «فیلادلفیا» در نامه ای به متولیان و امامان مساجد این شهر از همکاری آنها برای مقابله با ویروس کرونا تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نامه آمده است که مساجد فیلادلفیا در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های مربوط به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار متعهد بوده اند.

 

وزارت بهداشت از متولیان مساجد خواست تا با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهر از دستورالعمل های جدید و ایمن تر این شهر پیروی کنند.

 

این نامه با همکاری کلینیک «شمس» وابسته به سازمان امداد «حلقه اسلامی آمریکای شمالی» (ایسنا) و نمایندگی شورای روابط اسلامی-آمریکایی در فیلادلفیا نوشته شد و به امضای وزارت بهداشت،ائتلاف ملی مسلمانان سیاه پوست برای مقابله با کرونا و طرح امداد مسلمانان فیلادلفیا رسید.

 

در این نامه آمده است: این نامه جزئیات توصیه های جدید «ایمن تر در خانه» را در اختیار شما قرار می دهد و در مورد چگونگی رعایت ایمنی هنگام برگزاری نمازهای جماعت در مساجد برای کاهش شیوع ویروس کرونا مشاوره هایی ارائه می دهد.

 

این نامهد برای امامان جماعت، اعضای هیئت مدیره مساجد و رهبران جامعه ارسال شده است.

 

اداره بهداشت عمومی فیلادلفیا امروز 2412 مورد تایید شده از ابتلا به ویروس کرونا در این شهر را اعلام کرد که تعداد کل مبتلایان به کرونا را به 60 هزار 703 نفر می رساند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: فیلادلفیا کرونا مسجد وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصی هفته هنر انقلاب اسلامی و رونمایی از طرح مرکز تخصصی تئاتر مسجد افزود: همزمان با ایام سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی و گرامیداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» این طرح رونمایی شد.

وی گفت: با همکاری امامان مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی برای تربیت نیروی هنرمند انقلابی گروه‌های تئاتر در مسجد تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام درخشنده گفت: ازآن جا که شهید سیدمرتضی آوینی، تمام لحظه‌های عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی، در مسیر به فعلیت رساندن ارزش‌ها و احکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد و به حق در این راه خدمات ارزنده کم نظیری را در عرصه‌های گوناگون و گسترده هنر و اندیشه از خود به یادگار گذاشت، سالروز شهادت این هنرمند فرزانه، به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامیده شده است.

وی با تاکید بر پاسداشت مجاهدت‌های شهید آوینی ادامه داد: باید با الگوگیری از راه و مسلک شهید آوینی نسبت به هنر و هنرمندان که در عرصه هنر انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت الاسلام درخشنده تصریح کرد شهید آوینی معتقد بود که هنر عین تعهد، تقید و مسئولیت پذیری است و بر این باور که هنرمند بدون تقید است خط بطلان می‌کشید.

وی گفت: در این مراسم از هنرمندان عرصه انقلاب اسلامی شامل شاعر، ستایشگر، نقاش، هنرمندان تئاتر، گروه سرود و غیره تقدیر شد.

به گزارش مهر، مرکز تخصصی تئاتر مسجد با حضور حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از مسؤولان مازندران رونمایی شد.

کد خبر 6081553

دیگر خبرها

  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزیر علوم منصوب شد