Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@00:34:10 GMT

بازداشت پدران عروس و داماد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۶۵۷

بازداشت پدران عروس و داماد

بی‌توجهی به مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا و برگزاری مراسم عروسی، منجر به بازداشت پدران داماد و عروس شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علیرضا نوشاد ، فرمانده انتظامی شهرستان داراب در استان فارس گفت: ماموران پلیس در انجام وظایف قانونی خود، یک مراسم عروسی را تعطیل و پدر داماد را ” از تعطیلی یک مراسم عروسی و بازداشت پدر داماد و عروس در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوشاد افزود: موضوع برگزاری مراسم عروسی از طریق مرکز ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسید و بلافاصله مامورانی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه مراسم عروسی در یکی از محله‌های بخش “جنت‌شهر” از توابع داراب برپا شده بود، گفت: ماموران پلیس بعد از مشاهده وضعیت، با هماهنگی مقام قضایی مراسم عروسی را تعطیل و پدران عروس و داماد را بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب تصریح کرد: براساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، برگزاری هرگونه مراسم عمومی با جمعیت بیش از ۱۵ نفر ممنوع است و پلیس نیز وظیفه دارد در صورت اطلاع، برابر قانون عمل کند.

نوشاد خاطرنشان کرد که نیروی انتظامی با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد و با آنان برخورد قاطع می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازداشت عروس عروس و داماد پدران عروس و داماد مراسم عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند

 کامران رومیانی   بیان کرد : در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند به دلیل رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم‌مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

  دادگستری خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از پویش‌های مختلف و ظرفیت بزرگان طوایف رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را در استان برچیند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آرامش در شهر توسط پلیس شهرستان اردل
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)
  • خدمت رسانی به بیش از ۴ هزار بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت داراب