Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@06:51:22 GMT

راه‌اندازی "بازار هدف"

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۶۸۴

مدیر پذیرش فرابورس ایران، از راه‌اندازی بازار جدیدی با نام "بازار هدف" خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر پذیرش فرابورس ایران گفت: آخرین دستورالعمل و شرایط پذیرش در این بازار، در آینده نزدیک به فعالان بازار سرمایه اطلاع‌رسانی می‌شود.
 خانم مونا السادات کابلی افزود: بسیاری از پرونده‌هایی که برای فرابورس ایران ارسال می‌شوند و شرایط بازار اول و دوم را احراز نمی‌کنند، آمادگی پذیرش در این بازار را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص آخرین اخبار و اطلاعات پذیرش شرکت‌ها در بازار اول و دوم هم گفت: در حوزه مواد و محصولات دارویی، شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران، مورد پذیرش قرار گرفت.
مدیر پذیرش فرابورس ایران افزود: در حوزه ریخته‌گری آهن و فولاد، صنایع فروآلیاژ ایران مورد پذیرش قرار گرفت و در محصولات شیمیایی، برای نخستین بار شرکتی با نام پالایش قطران زغال سنگ پذیرش شد که محصولات قطرانی تولید می‌کند. همچنین در حوزه صنعت چسب سازی، شرکت شیمیایی رازی پذیرش شد.
کابلی ادامه داد: در حوزه آی تی و فعالیت‌های وابسته، شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزار نگین (توسن) پذیرش شد.
وی گفت: در صنعت سرمایه‌گذاری نیز شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی، رأی مثبت هیئت پذیرش را کسب کرد. همچنین در پیمانکاری صنعتی، شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی مورد پذیرش قرار گرفت.
کابلی از متقاضیان پذیرش در صنایع مختلف درخواست کرد که برای تسهیل فرایند پذیرش در فرابورس ایران، از مشاوران پذیرش معتبر با مجوز‌های رسمی از سازمان بورس بهره‌مند شوند و آخرین اطلاعات مالی توسط حسابرسان معتمد بورس، حسابرسی شود.
مدیر پذیرش فرابورس ایران همچنین تاکید کرد: فعالان بازار سرمایه اخبار پذیرش شرکت‌ها را صرفا از سایت فرابورس ایران و منابع رسمی رصد کنند و اخبار و اطلاعات غیررسمی و تایید نشده را که در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، مبنای تصمیم‌گیری خود قرار ندهند. برچسب ها: بورس ، فرابورس ، بازار هدف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بورس فرابورس بازار هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی هوندا از خودروی هیبریدی جدید

یکی از مدیران خودروساز ژاپنی هوندا روز جمعه (۱۹ آوریل) اظهار کرد که خودروساز ژاپنی هوندا ۸۰۷.۷۴ میلیون دلار تا سال ۲۰۳۰ در کارخانه ایتیراپینا در ایالت سائوپائولو در برزیل سرمایه گذاری خواهد کرد و افزود که این شرکت قصد دارد یک خودروی هیبریدی منعطف در این کشور آمریکای جنوبی توسعه دهد.

اعلامیه هوندا از جدیدترین مجموعه سرمایه‌گذاری‌های جدید خودروسازانی مانند فولکس واگن، جنرال موتورز، استلانتیس و تویوتا در برزیل است. دولت برزیل اعلام کرد که سرمایه گذاری‌های خودروسازان در این کشور برای سال‌های آینده در حال حاضر نزدیک به ۱۳۰ میلیارد رئال است.

معاون تجاری هوندا در برزیل افزود که سرمایه‌گذاری‌های این شرکت بر روی فناوری‌های جدید و توسعه یک مدل هیبریدی برای بازار برزیل متمرکز خواهد شد که می‌تواند ۱۰۰ درصد از اتانول استفاده کند.

او به خبرنگاران گفت که این شرکت انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰ بالغ بر ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو در کارخانه ایتیراپینا تولید کند که از ۱۰۰ هزار دستگاه در سال جاری فروش در بازار داخلی و صادرات افزایش می‌یابد.

طبق گزارش رویترز، علاوه بر خودروی هیبریدی منعطف که هنوز توسعه نیافته است، هوندا همچنین قصد دارد در سال ۲۰۲۵ یک شاسی بلند سطح پایه جدید را در بازار برزیل عرضه کند.

منبع: ایسنا

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • جزئیات مهم درباره صندوق املاک و مستغلات در فرابورس
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری منتشر شد
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • سهم آقایان در نوبت اول کنکور فقط ۳۷ درصد/ انتشار کارت ورود به جلسه از فردا
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • سهم ۴۱ درصدی بازار دوم از ارزش معاملات فرابورس
  • رشد چشمگیر بورس در اولین روز اردیبهشت؛ کام سهامداران شیرین شد
  • رونمایی هوندا از خودروی هیبریدی جدید