Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@03:25:13 GMT

سی و نهمین طرح رعد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۹۱۹

سی و نهمین طرح رعد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر طرح رعد پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک

نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک در محل این کمیته برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، در این نشست زهرا نعمتی و سمیرا ارم (به صورت آنلاین)، صادق کلهر، صادق بیگدلی، احمدرضا شاه حسینی و غلامرضا رحیمی به عنوان اعضای کمیسیون، دکتر سعید سلگی معاون ورزرش قهرمانی، دکتر مجید نیری مسئول حوزه ریاست، احمد عبدالمالکی کارشناس بین الملل و منیر سبحان پرست نماینده کمیته در کمیسیون حضور داشتند.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک پاریس

 

در نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک پیرامون نقش موثر و مفید حامیان که به عنوان نمایندگان کمیته ملی پارالمپیک با حضور در اردوهای آمادگی نسبت به انعکاس مشکلات و موارد مطروحه از سوی ملی پوشان اقدام می کنند، بحث و تبادل نظر و در خصوص خدمات قابل ارائه به جامعه ورزش در خصوص مسائل حقوقی توضیحاتی ارائه شد.

در ادامه سلگی معاون ورزش قهرمانی و همچنین عبدالمالکی پیرامون بازی های پارالمپیک پاریس، سیاست های کمیته و شرایط برگزاری رقابت‌ها مواردی را برای اعضای کمیسیون تشریح کردند و در پایان نیز عبدالرضا جوکار از قهرمانان پیشکسوت رشته پارادو ومیدانی به عنوان عضو جدید کمیسیون معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک