Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@23:54:16 GMT

نماینده اصفهان: آمریکا، کشور جهان سومی شده!

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۰۹۴۰

صراط: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده اصفهان گفت: آمریکا امروز از یک کشور قدرت جهان اولی به کشوری جهان سومی با تمام ویژگی های آن تبدیل شده الان بدهکارترین کشور دنیا است.

عباس مقتدایی:

به گزارش عصرایران، * بررسی ها کارشناسی ما نشان می دهد بخش قابل توجهی از مشکلات و موانع کشور ناشی از سومدیریت است و به درون کشور بازمی گردد البته بخشی از مباحث مربوط به دیپلماسی اقتصادی ما به موضوعات برون مرزی هم بازمی گردد که هر کدام از اینها سهم شان مشخص است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* اگر جمهوری اسلامی ایران بر موضع اصولی خود پافشاری کند در جنگ اراده ها همانگونه که تاکنون پیروز شده است پیروز خواهد شد،فقط باید به این نکته توجه کنیم که آمریکا امروز از یک کشور قدرت جهان اولی به کشوری جهان سومی با تمام ویژگی های آن تبدیل شده الان بدهکارترین کشور دنیا است. .دولت این کشور توان صحیح برگزاری انتخابات را ندارد و دیکتاتوری در آن رخ نموده است ،تبعیض نژادی و نادیده گرفتن آزادی های مدنی وجود دارد و همه این عوامل نشان می دهد که فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در ایالات متحده آمریکا در حال رخ دادن است.

* (در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند که بازگشت آمریکا به برجام تاثیرات مستقیم در اقتصاد کشور دارد و همین موضوع می تواند مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببرد): انتخابات۱۴۰۰ایران تابع مناسبات داخلی است و قطعا مناسبات خارجی نمی تواند در کشوری که بالاترین حد مردم سالاری در منطقه دارد را تحت شعاع قرار دهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس نماینده اصفهان عباس مقتدایی آمریکا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار مدیران اداره کار و تشکل‌های کارگری و جامعه کار و تولید استان با تبریک هفته کارگر به اهمیت و جایگاه ارزشمند کار و کارگر در اسلام اشاره کرد وگفت: اسلام پیرامون مسئله کار و کارگری بسیار حرف برای گفتن دارد.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، قشر روحانیت و کارگر را از گروه‌های مهم وتاثیرگذار جامعه بیان کرد و ادامه داد: دشمن و به خصوص منافقان در ابتدای انقلاب بسیار تلاش کردند که کارخانه‌ها بسته شود، اما موفق نشدند و کارگران ما در این زمینه جهاد از خود نشان داده و بسیاری از پیشرفت‌ها به دلیل فهمی است که جامعه کارگری دارد.
امام جمعه اصفهان با تاکید بر نقشه دشمن بر کنار زدن قشر روحانیت و کارگر از جامعه افزود: آنها می‌دانند که اگر این دو قشر روحانیت و کارگر در کنار یکدیگر باشند می‌توانند در برابر دشمن بایستند و تحریم‌ها را بر همین اساس قرار دادند تا القاء کنند که حکومت اسلامی نمی‌تواند زندگی مردم را اداره کند و مردم و حکومت را از یکدیگر جدا کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید و هموار کردن مسیر اشتغال گفت: هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود آن قدم برای عظمت و بزرگی ایران است و زمانی که اقتصاد شکوفا شود، دیگر دست ما در برابر دیگران دراز نیست، در جنگ غزه برای مردم مشخص شد که دشمن ما چه موجودی است و اگر بدانند چیزی نیاز داریم آن را به ما نمی‌دهند.
در ابتدای این جلسه نماینده جامعه کارگری استان به برخی از نکات و مسائل مربوط به این قشر پرداخت و گفت: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان اصفهان بیمه شده تامین اجتماعی هستند و این وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را سنگین‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • بلینکن: ما استاندارد‌های دوگانه درباره نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل نداریم
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند