Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی لرستان، هادی ملکشاهی با اشاره به مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا افزود: احکام اجرایی، اعتراض به اوراق مالیاتی، تمدید زمان بخشودگی جرائم، تسلیم اظهارنامه، صدور پروانه کسب و ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده تمدید شد.

ملکشاهی به استناد مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، اضافه کرد: موارد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش‌ افزوده برای مهلت زمانی اعتراض به اوراق مالیاتی که آخرین مهلت آن از تاریخ یکم آذر تا یکم بهمن ماه باشد و نیز احکام اجرای ماده (۲۳۸) قانون مالیات های مستقیم و ماده ۲۹ قانون ارزش افزوده برای مدت یادشده، به مدت یک و نیم ماه تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بخشودگی جرایم پرداخت نشده بدهی مالیات و عوارض قانون موسوم به تجمیع عوارض مصوب ۲۲ دی سال ۱۳۸۱ به شرط پرداخت اصل مالیات و عوارض از اول آذر ماه تا پایان سال۱۳۹۹ تمدید می شود.

 مدیر کل امور مالیاتی لرستان، از تمدید یک ماهه مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سوم و چهارم سال ۱۳۹۹ و سررسید پرداخت مالیات آن برای تمامی مودیان مالیاتی گفت و افزود: صدور یا تجدید پروانه کسب یا کار اشخاص حقیقی موضوع ماده (۱۸۶) قانون مالیات های مستقیم تا پایان سال ۱۳۹۹ نیاز به اخذ گواهی پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی مالیاتی نخواهد داشت.

ملکشاهی تصریح کرد: تمامی عملیات اجرایی موضوع فصل نهم از باب چهارم قانون مالیات های مستقیم (وصول مالیات) تا دهم بهمن امسال  جبرای اشخاص حقیقی موقوف الاجرا می شود و آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی موضوع ماده (۱۱۰) قانون مالیات های مستقیم که در بازه زمانی یکم آذرماه تا یکم بهمن ۹۹ باشد ، تا تاریخ ۳۰ بهمن امسال تمدید می شود.

وی گفت: مهلت ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی یا موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران موضوع ماده (۲۷۲) قانون مالیات های مستقیم برای اشخاص حقیقی و حقوقی که در اجرای مقررات ماده مذکور ملزم به ارائه ی صورت های مالی حسابرسی شده می باشند حداکثر تا تاریخ  ۳۰ بهمن ۹۹ تمدید می شود.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور مالیات لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور مالیات لرستان سازمان امور مالیاتی کشور مالیات لرستان اخبار کنکور قانون مالیات های مستقیم تسلیم اظهارنامه تمدید می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد

با همکاری قوه قضاییه و دولت، یکی از املاک متعلق به گروه امیرمنصور آریا به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع در بزرگراه فتح تهران به منظور دریافت معوقات مالیاتی این گروه به مزایده گذاشته و تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایسنا، پس از حدود ۱۳ سال از تشکیل پرونده مه‌آفرید خسروی ملقب به امیرمنصور آریا به اتهامات متعدد از جمله اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات، تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک ملی، زمین‌خواری در کیش و دیگر اتهامات، سرانجام پرونده مالیاتی این گروه تعیین تکلیف شد.

آنطور که سازمان امور مالیاتی اعلام کرده با گذشت بیش از ۳۰۰۰ روز از تعویق وصول حقوق بیت‌المال از شرکت‌های متعلق به گروه امیرمنصور آریا، مشتمل بر ۱۱ شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال، سرانجام  برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت‌ها به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد.

این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲  به تملک دولت درآمد.

با این اقدام می‌توان گفت یکی از پرونده‌های معوقات کلان نظام مالیاتی کشور با همکاری قوه قضاییه و پیگیری‌های سازمان امور مالیاتی کشور مختومه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی
  • برند در سایه قانون
  • مجازات فرار مالیاتی چیست؟