Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: ترامپ ذلیلانه در حال سقوط است و این سقوط برای ملت ایران یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و به صورت مجازی برگزار شد، گفت: ۱۲ شرطی که پمپئو جمهوری خواه برای ایران کذاشت تفسیر روح برجام اوباما بود با این وجود بین اوبامای دموکرات با ترامپ جمهوری خواه هیچ فرقی وجود ندارد فقط شیوه و روش آن‌ها با هم فرق می‌کند با این وجود ما باید با تبیین اجازه ندهیم برخی‌ها دشمن را بزک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با مواضع و سیاست‌هایی که اتخاذ کردند مانع برجام‌های ۲ و ۳ شدند، چون برجام‌های بعدی یعنی مذاکره موشکی و مذاکره بر سر ابزار دفاع، افزود: باید با جهاد مقابله با تحریف تبعات مذاکره با آمریکا را تبیین کنیم.

جوانی با اشاره به اینکه از دید اوباما ملت ایران زمانی می‌تواند از منافع اقتصادی برجام استفاده کند که به روح برجام عمل کند و روح برجام یعنی تغییر رفتار ملت ایران در حوزه موشکی، منطقه‌ای و حقوق بشر اظهار کرد: جوانی که امروز باید را بزک و قابل اعتماد می‌کنند باید بداند که بایدن معاون اوباما بوده و از جنس دموکرات‌ها است.

وی با بیان اینکه ترامپ ذلیلانه در حال سقوط است و این سقوط برای ملت ایران یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود، چون زمانی که او رئیس جمهور آمریکا شد تصور می‌کرد که با فشار‌های حداکثری تیر خلاص را به ملت ایران می‌زند، تصریح کرد:آمریکاییها در پی این هستند که برای تحمیل اراده خود بر ملت ایران راه را باز کنند اما روسای جمهور این کشور چهار دهه است که در این حسرت می سوزند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت ترویج، اخلاق، معنویت و دینمداری با محوریت بسیج نخبگانی و با با الگو گرفتن از مکتب شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: امروز دشمن معنویت و اخلاق را نشانه گرفته با این وجود باید در دانشگاه‌ها به گونه‌ای عمل کنیم تا هویت اسلامی و ایرانی در دانشجویان نهادینه شود.

جوانی با بیان اینکه جهاد علمی و جنبش نرم افزاری باید در کنار هم و به موازات هم هدفگذاری شوند و پیش بروند، اظهار کرد: برخی‌ها در اوایل سال ۸۰ توانمندی حرکت جمهوری اسلامی ایران در مسیر دستیابی به دانش هسته‌ای را تمسخر می‌کردند، ولی امروز کشور ما علی رغم اینکه با برجام محدودیت‌هایی را پذیرفته ایم یک کشور هسته‌ای است و دانشمندان ما توانستند سوخت ۲۰ درصد را تولید کنند.

وی با تاکید بر اینکه با جهاد کبیر است که می‌توان مقاومت و ایستادگی را حفظ کرد و افزود: دانشگاه‌ها و به خصوص دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تربیت نیرو‌های ماهر و توانمند در جهاد اقتصادی و مقاومت اقتصادی نقش آفرین باشند.   جوانی ضمن تاکید بر ضرورت پرچمداری جامعه نخبگانی در مبارزه با فساد و تحقق عدالت اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که مشکل آمریکا با ما هسته ای و موشکی نیست و مشکل آنها با ما بر سر هویت است واقعیت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای شکست ترامپ مکتب شهید سلیمانی جنبش نرم افزاری معاون سیاسی سپاه هفته بسیج ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • عده‌ای با پُز روشنفکری مانع تحقق جوانی جمعیت هستند/این قشر به آیندگان ظلم می‌کنند
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود