Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر قوه مقننه در هیات نظارت بر مطبوعات اظهار کرد: نماینده منتخب مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات باید بداند که امانتی در اختیار دارد و این امانتی که در پرتو آراء عمومی به دست آمده، فرصتی برای خدمت صادقانه و سازنده است. 

به گزارش ایسنا، غلامرضا منتظری ـ ناظر قوه مقننه در هیات نظارت بر مطبوعات ـ درباره امنیت انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، با بیان اینکه «با این روش‌ها ضریب خطا بسیار کاهش پیدا می‌کند»، اظهار کرد: با ساز و کارهایی که اتخاذشده، به صحت و سلامت انتخابات خوشبین هستم اما باز هم اعتقادم بر این است که پس از برگزاری هر دوره، باید آسیب‌شناسی شکل بگیرد تا در گام‌های بعدی با موفقیت بهتری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نقطه نظرات سازنده و مفید را بپذیریم، می‌توانیم ضریب اعتماد را در جامعه هدف افزایش دهیم.

او در پاسخ به این پرسش که چه توصیه‌ای برای نماینده منتخب مدیران مسئول دارد، خاطرنشان کرد: هر انسانی در هر عرصه‌ای که بار مسئولیت برعهده‌اش گذاشته می‌شود، طبیعتا از دیدگاه دیگران بیشتر مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت؛ لذا باید از هر جهت ضریب دقت، هوشمندی و ژرف‌اندیشی خود را در اتخاذ تصمیمات افزایش دهد و همچنین باید همواره در این اندیشه باشد که امانتی در اختیار دارد و این امانتی که در پرتو آراء عمومی به دست آمده، فرصتی برای خدمت صادقانه و سازنده است. 

منتظری ادامه داد: یادمان باشد اگر به مسئولیت‌ها نگاه امانت داشته باشیم، آن را حفظ و از آن حراست و سعی می‌کنیم به دیگران درست تحویل بدهیم. همچنین احساس وابستگی به آن نداریم و چون امانت است می‌دانیم که روزی از ما باز پس گرفته می شود؛ اما اگر به مسئولیت به چشم طعمه نگاه کنیم، حس مالکیت خواهیم داشت و آن زمان واژه «من» متولد می‌شود که زنگ خطر است. 

نماینده قوه مقننه در هیات نظارت بر مطبوعات خاطرنشان کرد: نماینده منتخب باید هر از گاهی با شماری از افرادی که در انتخاب او نقش داشته‌اند در جلساتی به ارزیابی و تحلیل بنشیند. وقتی مجموعه‌ای آستین همت بالا زده و این مسئولیت سنگین را به یک نفر سپرده است، انتظار می‌رود که بر مبنای اصل فرهنگ پاسخگویی، با برگزاری نشست‌های منظم هم به رشد خود کمک کند و هم اینکه در کوله‌بار تجربه‌اش پیشنهادهای دیگران را نیز به همراه داشته باشد تا وقتی در هیات نظارت بر مطبوعات لب به سخن باز می‌کند با تکیه بر داده‌های ارزشمند علمی و تجربی باشد؛ چراکه نتیجه تصمیمی که اتخاذ می‌کند به همه اهالی مطبوعات برمی‌گردد. 

منتظری با بیان اینکه «نماینده منتخب باید صدای رسای رای‌دهندگان باشد»، اظهار کرد: نماینده منتخب باید پرچم عدالت و انصاف را بر بام اندیشه خود به اهتزاز درآورد. او باید بتواند بدون هیچ حب و بغضی، چتر حمایتی خود را باز کند و به این فکر نکند که آیا می‌خواهد دوره بعد حضور داشته باشد یا نه؛ چراکه در این صورت عصای احتیاط به دست می‌گرفت و شجاعت او کمرنگ می‌شود. زمانی از حضرت علی (ع) پرسیدند که چگونه نمازمان را با حضور بخوانیم؟ حضرت پاسخ دادند که تصور کنید آخرین نماز شما است.‌ نماینده منتخب نیز باید تصور کند این آخرین فرصتی است که فرصت خدمت به اهالی مطبوعات در اختیار او قرار گذاشته شده است. اگر ثمره حضورش خوب بود حتماً می‌تواند در ادوار بعدی اعتماد جامعه هدف را به خود جذب کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات انتخابات نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت غلامرضا رمضانی هیات نظارت بر مطبوعات نماینده منتخب مدیران مسئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و یکمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در شهر «جیانگ یئن» با حضور تمامی اعضا و به ریاست «گائو ژیدان» رئیس فدراسیون جهانی و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیأت رئیسه برگزار شد.

در ابتدای این نشست؛ صورت جلسه چهلمین نشست هیأت رئیسه فدراسیون جهانی و شانزدهمین کنگره فدراسیون جهانی که هر دو رویداد سال گذشته در تگزاس برگزار شده بود، به تأیید اعضا رسید. سپس «ژان کیوپینگ» دبیرکل فدراسیون جهانی، گزارشی از فعالیت‌های ۶ ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش رو ارائه داد. وی همچنین یادآور شد؛ با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند؛ بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور ۳۸ کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی «تایچی» در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهاما ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. در این نشست مقرر شد؛ میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۶ جوانان داکار سنگال را خواهد داشت

درخواست امارات برای عضویت در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین گزارش‌هایی از سوی رؤسای کمیته فنی، کمیته داوران و کمیته اخلاق ارائه و مورد تأیید قرار گرفت. در پایان این نشست؛ علی‌نژاد با «گائو ژیدان» وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جهانی ووشو گفت‌وگو و مذاکراتی را داشتند.

همچنین مهدی علی‌نژاد عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو به عنوان یکی از اعضای سه نفره کمیته نظارت بر برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی معرفی شد.

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به صورت رسمی در شهر» «جیاینگ یئن» چین آغاز شده است.

کد خبر 6087261

دیگر خبرها

  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست