Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته پارابدمینتون آسیا با حضور نماینده ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، جلسه کمیته پارابدمینتون آسیا با حضور اعضا کمیته پارابدمینتون به مدت 2 ساعت بصورت آنلاین برگزارشد.

ابتدا جلسه مدیر اجرایی بدمینتون آسیا تانابالان ضمن خوشامدگویی به اعضا از تلاشهای و فعالیتهای کلیه اعضا کمیته پارابدمینتون آسیا به ویژه در طول مدت ویروس کرونا و تاکید بر سلامت ورزشکاران تشکر و قدردانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سپس رام جین رئیس کمیته پارابدمینتون گزارش کاملی در خصوص فعالیتهای سال گذشته ارا‌َٰئه داد و بر شرکت مسئولین فدراسیونها در مسابقات پارابدمینتون جهت حمایت کامل از ورزشکاران خود تاکید کرد.   نماینده ایران در این نشست مهدی انوری نیز گزارشی از فعالیت های فدراسیون در این مدت ارائه کرد که مورد توجه اعضا و تانابالان قرار گرفت.   مهدی انوری رئیس کمیته تحقیقات و پژوهش فدراسیون و عضو پارابدمینتون آسیا و از مدرسین فدراسیون جهانی بدمینتون است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق

هافبک تیم فوتبال استقلال به دلیل انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین‌آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شده است.

فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش تسنیم، هافبک استقلال در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به قانون تعیین تیم قهرمان لیگ برتر در صورت برابر بودن امتیاز تیم‌ها کنایه زده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق