Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر مجید شیرانی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۶ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا  به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۵۳ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

وی ادامه داد :طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۲۰ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون ۳۳۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۶۱ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی با اظهار تاسف گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۵۸۷ نفر می باشد.

گفتنی است ، هم اکنون ۶۱ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

46

کد خبر 1459202

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه در فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال‌وبختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام ۳۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • جزییات تازه از اسم بیماری که ترانه علیدوستی به آن مبتلا شده است