Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد محمد فرجی مسئول بسیج عشایری شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : طرح همگام با عشایر با همکاری اداره امور عشایر ، دامپزشکی و گروه جهادی شهید پورمند در مناطق محروم شهرستان  دره شهر همزمان با هفته بسیج اجرا شد .

مسئول بسیج عشایری شهرستان دره شهر ادامه داد  : این طرح با هدف افزایش تولید و بهره وری گوشت دام سبک تا ۷۵ تن در شهرستان به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد محمد فرجی بیان کرد : تهیه شناسنامه از وضعیت گله ها ، معاینه دوره‌ای از گله‌های هدف طرح ، درمان دام‌های بیمار ، ارائه مشاوره به دامداران در زمینه اصلاح جیره غذایی پیشگیری بهداشت و زمینه‌های افزایش دام ، معرفی دامدار موفق و الگوی آموزشی برای سایر دامداران ، تهیه آزمایش‌های دوره‌ای از دام‌ها ، سرکشی به محل نگهداری دام‌ها و توصیه‌های لازم برای حفظ بهداشت محیط از جمله اهدافی است که این طرح در طول سال دنبال می‌کند.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج عشایر استان مناطق محروم توصیه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که با حضور هنرمندان فارس در مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز برگزار شد ، کانون بسیج هنرمندان آباده به عنوان کانون برتر معرفی شد.
در این مراسم کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده رتبه نخست  را بین ۳۳ شهرستان فارس در هفته هنر انقلاب اسلامی کسب کرد و از زحمات علیرضا خیراندیش مسئول این کانون قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مشهد اجرا می‌شود
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر