Web Analytics Made Easy - Statcounter

  نرخ دلار و یورو در معاملات امروز بازار ارز با روند کاهشی همراه شده است. این در حالی است که نرخ رسمی انواع ارز نیز در بانک مرکزی اعلام شد که بر اساس آن، نرخ ۱۸ ارز کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات چهارمین روز هفته (سه شنبه چهارم آذرماه ۹۹) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز به نرخ ۲۳۸۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل با افت ۵۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، به قیمت ۲۵۰۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به نرخ ۲۹۷۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۶۵۰ تومان ارزان‌تر شده است.

نرخ رسمی ۴۷ ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز کاهش و ۱۵ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (سه شنبه چهارم آذر ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۵۵ ریالی به قیمت ۵۵ هزار و ۹۸۱ ریال و هر یورو نیز با ۹۴ ریال کاهش، ۴۹ هزار و ۷۵۲ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۲۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۷۴ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۶۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۸۳ ریال، روپیه هند ۵۶۷  ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۲۵۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۸۷ ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۱۶۵ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۱۸۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و ۲۷۵ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و  ۷۲۸ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۳۲۲ ریال، روبل روسیه ۵۵۳  ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار ۷۲۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۵۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۲۶۸ ریال، کیات میانمار ۳۳ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۲۵۰ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۹۸۲ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۳۸۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۷۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۶۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۸۰۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۸۴ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۶۹۰ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۶۰  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۴۱۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۱۵۴ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار  و ۷۱۷  ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک  ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا محمد خادم قیمت دلار قیمت یورو نرخ دلار محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا محمد خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار شیشه‌ای قرمز شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در اولین روز هفته بیش از ۵۳ هزار واحد ریزش کرد و به رقم دو میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، امروز شنبه بازار سرمایه اوضاع چندان خوبی را پشت سر نگذاشت؛ به طوری که با فشار فروش در  اغلب نمادها، شاخص کل کاهش شدیدی را پشت  سر گذاشت و با افت ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحد به رقم دو میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. این  در حالی است که طی سه روز کاری قبل از آن بازار رشد کرده بود.

شاخص هم‌وزن نیز امروز بیش از ۲۵ هزار واحد کاهش یافت و در عدد ۷۲۶ هزار و ۲۱۸ واحد ایستاد.

روز شنبه بیش از ۴۸۶ هزار معامله در بورس به ارزش ۶۰۹۱ میلیارد تومان انجام شد.

نقشه بازار بورس ـ شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

فولاد، فملی، شپنا و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نمادهای پرتراکنش نیز به ترتیب ذوب، شپنا، شستا و خودرو بودند.

فرابورس ایران نیز امروز ۶۲۰ واحد ریزش کرد و به ۲۴ هزار و ۷۷۵ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس بیش از ۲۱۰ هزار فقره بود که ارزش آن به ۱۰ هزار و ۴۹۹ میلیارد تومان رسید.

وسپهر، خاور، زاگرس و انتخاب از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند که همگی قرمز شدند. نمادهای پرتراکنش نیز به ترتیب فزر، خاور، کرمان و فصبا بودند که به جز فزر سایر نمادها منفی به کار خود پایان دادند.

بازار سرمایه، امروز در شرایطی  کاهش سنگینی را تجربه کرد که پیش‌بینی اغلب کارشناسان این است بازار بورس در سال جاری رشد می‌کند. با این حال در  برخی روزها سنگین شدن وزن عوامل سیاسی بر عوامل اقتصادی، باعث ریزش تالار شیشه‌ای می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ ارز امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • نوسانات ارزی به دور از واقعیت‌های اقتصادی/ دلار به عقب باز می‌گردد
  • نرخ ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • بازی دلار با جیب مردم به رغم ادعای فرزین / چرا بازار ارز با هر خبری به هم می‌ریزد؟
  • بازی دلار با جیب مردم علی‌رغم ادعای فرزین/ چرا بازار ارز با هر خبری به هم می‌ریزد؟
  • قیمت دلار و یورو، امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • جهش ۶۰ درصدی قیمت دلار در دوران ریاست فرزین با بی سابقه‌ترین اختیارات
  • تالار شیشه‌ای قرمز شد
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات