Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک‌ با توجه به اهمیت بخش کشاورزی به ‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین بخش‌های اقتصادی کشور در افزایش تولید‌ملی و اشتغال‌زایی، به فعالان این حوزه، تسهیلات اعطا می‌کند. فعالان دارای مجوز فعالیت در بخش‌های مختلف کشاورزی از قبیل کشت ‌و زرع، جنگل‌داری، پرورش ماهی و ماهیگیری، باغداری، دام‌پروری و دامداری، پرورش طیور، پرورش زنبورعسل و کرم ابریشم، راه‌اندازی سیستم آبیاری، خرمن­کوبی، سم­پاشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می­توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند به شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 آماده‌ ارائه اطلاعات بیشتر به هم‌میهنان عزیز است.

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش کشاورزی توسعه اقتصادی تسهیلات بانک پاسارگاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری