Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: از اول آذر به مدت ۲ هفته ۱۱۰۰ مجموعه ورزشی با توجه به دستورالعمل جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش تعطیل شده و بازگشایی آنها بستگی به تصمیم ستاد دارد.

امیر محسنی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا، نزدیک به ۱۱۰۰ مجموعه ورزشی شهرداری تهران نیز از اول آذر به مدت دو هفته برای مبارزه با این بیماری تعطیل شده و بازگشایی مجدد این مجموعه ها بعد از تاریخ اعلام شده بستگی به دستورالعمل جدید این ستاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تا به الان ۲۰۰ میلیارد تومان به سازمان ورزش شهرداری تهران خسارت وارد شده و ۸۰ رشته ورزشی قابلیت اجرایی ندارند که البته برای کاهش آسیب های وارد شده سعی کردیم‌ از طریق فضای مجازی با برگزاری مسابقات مختلف شهروندان تهرانی را به انجام فعالیت های ورزشی تشویق کنیم و ارتباط خوبی را به صورت آنلاین با آنها برقرار کنیم.

محسنی اضافه کرد: متاسفانه در طی مدت شیوع کرونا، هیچ درآمدی نداشتیم و آسیب زیادی متوجه سازمان ورزش شهرداری تهران شده است اما چون سلامتی مردم برای ما اهمیت زیادی دارد تلاش می کنیم از این اپیدمی به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و به کارهای عقب افتاده خود بپردازیم.

مدیر کل سازمان ورزش شهرداری تهران یکی از اقدامات انجام شده در طی مدت شیوع بیماری کرونا را بازسازی مجموعه های ورزشی عنوان کرد و افزود: بازسازی مجموعه های ورزشی یکی از اقدامات مهمی بود که در طی این مدت فرصتی را برای ما فراهم کرد تا مجموعه هایی که نیاز به بازسازی دارند، زودتر کار بازسازی آنها را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: آموزش مربیان از دیگر برنامه هایی است که سعی کردیم در فرصت ایجاد شده به خوبی از آن استفاده کنیم و سطح علمی مربیان خود را ارتقا دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،  فرماندار سپیدان در بازدید از مزارع و باغ‌های سیل زده افزود: بارندگی سیل آسای چند روز گذشته خسارت زیادی به زیر ساخت‌های بخش کشاورزی این شهرستان وارد کرده به طوری که برآورد اولیه نشان از خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی به این بخش دارد.
علیرضا سامری ادامه داد: بخش عمده این خسارت‌ها به باغ ها، زمین‌های کشاورزی، زیرساخت‌های شیلاتی، استخر‌های پرورش ماهی، سردهانه‌ها و کانال‌های آبرسانی است.
وی افزود: علاوه بر خسارت‌هایی که به حوزه باغ‌ها و زراعت شده باعث ایجاد خسارت به جاده بین مزارع، راه‌های ارتباطی و پل‌های بین رودخانه‌ها و مسیل‌ها نیز دچار مشکل شده اند.
فرماندار سپیدان گفت: با توجه به بارندگی‌های شدید چند روز گذشته و گزارشاتی مبنی بر وارد آمدن برخی خسارات بخصوص در حوزه کشاورزی، راه‌ها و معابر شهری، روستایی و آبگرفتگی اماکن مسکونی کارشناسان خسارت وارده را بازدید کرده و پس از جمع بندی به ستاد بحران استان اعلام خواهیم کرد.
سامری افزود: با توجه به فصل داشت و نیاز به سمپاشی و عملیات هرس باغ‌ها و بروز صدمات قابل توجه به راه‌های بین مزارع کشاورزی مقرر شد راه اندازی و تعمیر آن‌ها به فوریت و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان انجام شود.
به گفته او گفت: تعداد بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان سپیدان ۱۲ هزار نفر است که این تعداد بهره بردار در زمینه باغداری، زراعت، زنبورداری و دامداری فعالیت می‌کنند.
در پی فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان فارس، بیش از ۱۰۰ میلی متر باران در شهرستان سپیدان ثبت شد.
شهرستان سپیدان در ۷۵ کیلومتری شمال غرب شیراز مرکز استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی سپیدان
  • شیرازِ پس از باران، همچنان پاکیزه و زیبا
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هرشب در تهران