Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در سومین جلسه ستاد «زندگی با کرونا» عنوان کرد: طرح ۳۰۷۰ که ارائه ۳۰ خدمت بیمه ای به شکل غیرحضوری برای کاهش ۷۰ میلیون مراجعه است، از مهمترین برنامه های امسال این سازمان به شمار می رود که در روزهای اخیر تعدادی از این خدمات رونمایی شد و تا پایان سال مابقی نیز به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: هر خدمت غیرحضوری که نیاز به مراجعه حضوری شعب را کاهش دهد، اقدام موثر در جهت افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و برای پیشگیری از شیوع کرونا نیز اثرگذار است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین با اشاره به به اقدامات بخش درمان این سازمان در مواجهه با کرونا، گفت: مراکز درمانی این سازمان محدودیتی برای پذیرش و بستری بیماران کرونایی قائل نیستند و از حداکثر ظرفیت برای ارائه خدمات به این بیماران استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به تقویت مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستان ها یکی از این اقدامات است. همچنین مقرر شده است، ۲۰۰ عدد دستگاه ونتیلاتور نیز خریداری و به بیمارستان ها تحویل داده شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به وعده این سازمان در باره افزایش ۵۵۱ تخت در مراکز درمان تا پایان سال افزود: در آذر امسال ۱۳۸ تخت به ظرفیت تخت های بیمارستان ها اضافه می شود که ۳۶ تخت آن از نوع ویژه و برای درمان بیماران مبتلا به کرونا ضروری است.
سالاری ادامه داد: بخش های درمان مستقیم و غیرمستقیم این سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان با تمام توان همت ودر بخش پرداخت مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تا پایان مهر با این مراکز تسویه شدهکه در تاریخ این سازمان بی سابقه است.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: ۱۵ درصد مراجعین مبتلا به کرونا در بخش های ویژه این سازمان بستری و ۷۸ درصد کل بستری شدگان بیمه شده این سازمان هستند.
امیر عباس منوچهری با اشاره با افزایش تخت های بستری تا پایان سال افزود: عمده تخت ها مربوط به استان های محروم است.
معاون منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان اینکه حفاظت از کارکنان و ذینفعان و رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای اجرایی از مهمترین ماموریت های این معاونت است، گفت: تهیه دستورالعمل ها و بسته های آموزشی با موضوع مبارزه با کرونا از جمله این اقدامات است.
هادی زبده شیرکوهی افزود: تاکنون ۱۲ هزار نفر از همکاران این سازمان مبتلا به ویروس کرونا شدند که ۱۰ هزار نفر از آنها در بخش درمان و متاسفانه ۳۸ نفر از همکاران فوت شدند.
مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نیز به تشریح اقدامات اخیر معاونت بیمه ای این سازمان در هفته اخیر پرداخت و گفت: عدم برگزاری موقت جلسات هیات های بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات، کمیسیون های پزشکی (موضوع ماده ۹۱ قانون تامین اجتماعی) وشوراهای پزشکی، توقف موقت فرایند معرفی بیمه شدگان به کمیسیون پزشکی، وقف موقت انجام معاینات پزشکی بدو بیمه پردازی برای انعقاد قرارداد متقاضیان ادامه بیمه با ماهیت غیراجباری، رانندگان، کارگران ساختمانی و ..، تعلیق معرفی بیمه شده به مراجع پزشکی از جمله این اقدامات است.
مهدی شکوری همچنین تعلیق بازرسی ها و تشکیل جلسات کمیته های احتساب سوابق صرفا برای شرایط خاص را از دیگر اقدامات معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در راستای محدودیت های جدید ابلاغی مصوبات اخیر ستاد کرونا برشمرد.

به گزارش ایرنا، براساس آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۸۳ بیمار از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسید. همچنین بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۷۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و دو هزار و ۸۰۱ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۸۰ هزار و ۵۴۲ نفر رسید.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا  مصطفی سالاری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا مصطفی سالاری سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا مصطفی سالاری اخبار کنکور سازمان تامین اجتماعی بیمارستان ها بیمه شدگان تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال