Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سردار غلامرضا سلیمانی در آغاز اجرای طرح آزادی زندانیان غیر عمد، طی سخنانی، گفت: خدا را شکر که در هفته بسیج توانستیم این کار خدا پسندانه و کریمانه را انجام دهیم. اکنون آزادی ۸۳۷ زندانی انجام می‌شود و طی ۲ روز آینده این رقم به ۱۰۰۰ نفر از عزیزان و هموطنان خواهد رسید.

وی گفت: این کار خیر توسط خیرین و با پیگیری و کمک بسیج حقوقدانان و سازمان زندان‌های کشور و مسئولین قوه قضائیه و دادگستری‌ها انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: برای ما مسائل مالی و رقم‌ها و اعداد مهم نیست، مهم توجه به کرامت انسان است. وقتی یک عزیزی از هم وطنان به دلیل عدم تمکن مالی دچار مشکلاتی شده باید به او کمک کرد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: این کار از گذشته در دستور نیروهای مردمی و بسیج بوده است. بسیج در عرض هیچ دستگاهی نیست ولی در طول و امتداد تمام دستگاه‌ها است.

وی افزود: البته ما باید به محاکم و قوه قضاییه کمک کنیم که ورودی زندان‌ها کم بشود و آگاه سازی مردم و پیشگیری از جرم انجام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در توضیح پیامدهای مثبت این کار، گفت: با این کار نیرو وارد چرخه اشتغال می‌شود و مسیر زندگی با امید به جلو می‌رود و کانون زندگی گرم می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار سلیمانی آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد