Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:49:11 GMT

ورود خودروی سواری به خراسان رضوی نصف شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۱۸۴۲

ورود خودروی سواری به خراسان رضوی نصف شد

ابوالفضل حسینی عشرت‌آباد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار سامانه‌های تردد شمار در ۹ ورودی خراسان رضوی طی روزهای اول تا سوم آذرماه امسال، ۴۳ هزار و ۶۸۳ دستگاه خودروی سواری وارد استان شد که این رقم در مدت مشابه پارسال ۹۲ هزار و ۸۳۹ دستگاه بوده است.

وی اعمال محدودیتهای تردد جاده‌ای از ابتدای آذرماه را موفق توصیف کرد و ادامه داد: اعلام عمومی جریمه رانندگان متخلف و استفاده از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای نظیر دوربینهای ثبت پلاک در طول جاده‌ها عامل اصلی توفیق طرح محدودیت تردد اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره مدیریت راههای اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی شمار سامانه های ثبت تخلف در مسیرهای جاده‌ای استان را ۱۴۷ دستگاه اعلام و بیان کرد: ۱۲۳ دستگاه از این تعداد، سامانه ثبت تخلف هم ‌اینک در مسیرهای جاده‌ای خراسان رضوی فعالند.

خراسان رضوی به عنوان پنجمین استان پهناور کشور با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی محدودیت های کرونا اختصاصی ایرنا تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی محدودیت های کرونا اخبار کنکور خراسان رضوی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد: عصر امروز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند. منبع: خبرفوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان