Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر روز سه‌شنبه در نشست معارفه مدیرکل دفتر استاندار افزود: مدیر هر مجموعه هم باید در اجرای سیاست‌های مدیریتی خود، به نیروی انسانی توجه داشته باشد.

وی بیان کرد: بی‌توجهی مدیر، بی‌انگیزگی نیروی انسانی و در نتیجه ناکارآمدی دستگاه را به همراه دارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی به جایگاه سرآمدی استانداری بین دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: به یقین با نیروی انسانی کارآمد، دارای ایده و فکور می‌توانیم، اهداف تعیین شده را تحقق ببخشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی «احمد محبی» مدیرکل جدید دفتر استاندار را فردی با تجربه، اخلاق مدار و اهل دانش خواند و افزود: حضور وی در دفتر با انتخاب استاندار، می‌تواند منشأ توفیقات فراوان باشد.

خوش خبر ایجاد وفاق و انسجام بین همه کارکنان مجموعه، هماهنگی با معاونان، مدیران و دستگاه‌های اجرایی و ارتباط مؤثر و با روی گشاده با مردم را از مهمترین ویژگی‌های مدیرکل حوزه استاندار عنوان کرد. 

وی اظهار داشت: مردم، دفتر استاندار را مرجع پیگیری‌های خود می‌دانند و دفتر استاندار به جهت مراجعات افراد خاص، معتمدین، ذی نفوذان و متدینین، شرایط ویژه‌ای دارد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: استقبال از این افراد و پذیرش مردم با خوش رویی و خوش خلقی از وظایف مدیر دفتر استاندار است.

وی افزود: اگر این برخورد درست و منطقی شکل بگیرد، اعتماد عموم مردم را به همراه خواهد داشت. 

خوش خبر در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسئولیت، امانتی در دستان ماست که باید به خوبی مراقب آن باشیم.

وی اظهار داشت: هیچ مسئولیتی ماندگاری ندارد بلکه به عنوان امانتی سنگین، مدتی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و فرد موظف است طی این مدت، از آن به خوبی استفاده کند.

وی گفت: بنا به سفارش ائمه معصومین (ع) مسئولیت باید به اهلش سپرده شود تا درست مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این نشست به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور جمعی از مدیران ستادی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

برچسب‌ها استانداری خراسان جنوبی وزارت کشور نیروی انسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی وزارت کشور نیروی انسانی استانداری خراسان جنوبی وزارت کشور نیروی انسانی اخبار کنکور دفتر استاندار خراسان جنوبی نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد

حیدری رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده است، گفت: ۲۵ هزار و ۶۵۴  فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

او به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ ۳ هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری بیان کرد: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"