Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از مارکا، «لیونل مسی» در صورت عدم توافق با بارسلونا می‌تواند سال آینده به صورت بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شود. باشگاه منچسترسیتی نیز علاقه زیادی به جذب دارنده ۶ توپ طلا و کاپیتان آبی‌اناری‌ها را دارد.

به نظر می‌رسد که مالک باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با مسی قراردادی ببندد که تا ۴۳ سالگی این بازیکن ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه تایمز در گزارشی اعلام کرد که سیتیزن‌ها به مسی پیشنهادی ۱۰ ساله ارائه می‌کنند که به او اجازه می‌دهد در هر هشت تیمی که زیر مجموعه گروه فوتبال سیتی است، بپیوندد. این تیم‌ها شامل نیویورک سیتی، ملبورن‌سیتی، یوکوهاما مارینوس و چند تیم دیگر می‌شوند. 

همچنین مسی در این قرارداد می‌تواند به عنوان سفیر جهانی گروه فوتبال سیتی فعالیت کند. این بازیکن از تاریخ اول ژانویه آزاد خواهد بود و از آن تاریخ می‌تواند با باشگاه‌های جدید مذاکره کند. 

البته هنوز اختلافات زیادی در مورد بحث جدایی مسی از بارسا وجود دارد. به طور مثال اسکای اسپرت در روز دوشنبه در گزارشی عنوان کرد که باشگاه منچسترسیتی به دلیل سن و حقوق بالای این فوق ستاره در جذب او تردید دارد. یا در سمتی دیگر «ویکتور فونت» یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است که ستاره این باشگاه در این تیم به طور قطع ماندنی خواهد شد.

برچسب‌ها لیونل مسی بارسلونا منچسترسیتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا منچسترسیتی لیونل مسی بارسلونا منچسترسیتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید مهمان منچسترسیتی بود که رئال در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و در ورزشگاه اتحاد، رئال مادرید در دقیقه ۱۲ و روی یک ضدحمله با ضربه رودریگو به گل رسید. بازی سراسر هجومی سیتیزن‌ها تا دقیقه ۷۶ نتیجه نداد، اما در این دقیقه دیبروینه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از گل فشار سیتی و بازی تدافعی رئال ادامه یافت، اما حملات شاگردان پپ نتیجه نداشت تا کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اگرچه لوکا مودریج اولین ضربه رئال را از دست داد و سیتی پیش افتاد، اما سیلوا و کواچیچ هم برای سیتی پنالتی از دست دادند تا در نهایت رئال چهار بر سه ضربات پنالتی را پیروز شود تا حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد